[email protected] Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Hei! Pcen skal fornyes litt og jeg lurer på om en av komponentene vil passe inn.. Hadde tenkt å kjøpe en ny cpu vifte, type: My Webpage Jeg har lagt merke til at dimensjonene på denne vifta er ganske store (BxDxH) 12,0 cm x 12,0 cm x 6,3 cm. Det jeg rett og slett lurer på om denne vifta vil få plass i(kabinett):My Webpage Hovedkort: (hvis det er nyttig å vite)My Webpage Jeg er veldig usikker om vifta vil passe og det ville vært dumt å kjøpe ei vifte som ikke får plass i pcen. Hvis den ikke passer hadde det vært supert om noen kunne linket en annen god cpu vifte som vil passe i pcen min. Håper på svar så jeg kan kjøpe de nye delene til pcen min Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) at du får plass inni kabinettet trenger du ikke bekymre deg om. Spørsmålet er heller om det er nok klarering på hovedkortet rundt CPU sokkel for at den kjøleren skal passe... det kan du jo måle selv :=) du vet jo dimensjonene på ribba Endret 15. juni 2006 av MrLee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå