Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Du henger en ganske tung maskin i et par O-ringer? Skal ikke mye klåfingring før den maskinen ligger på gulvet. MEn ellers var det et meget genialt og fint konsept :p

6356983[/snapback]

Jeg ville heller ikke hengt en hel pc i et par o-ringer!

Tror du lønner deg på å løse det på en annen måte..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Henger den i hårstrikk, eller hva henger den i?

6356087[/snapback]

Den henger i O-ringer.

Du har tatt gummi knotter på plata mot veggen? Eller går jo vibrasjoner der, da hjelper ikke O ringene..

Hold Kortene seg bra fast?(pci og skjermkort)

6356275[/snapback]

Ja, har gummiknotter på plata mot veggen (skreiv jeg ikke det i workloggen?)

Kortene sitter veldig bra fast, jeg prøvde en "dra test" i skjermkabelen og jeg kunne dra ganske hardt uten at det skjedde noe. Og når jeg får på plexiplata foran blir det ikke stor sjangs for at de går i gulvet.

Du henger en ganske tung maskin i et par O-ringer? Skal ikke mye klåfingring før den maskinen ligger på gulvet. MEn ellers var det et meget genialt og fint konsept :p

6356983[/snapback]

Ja, er litt nærvøs av og til men nå har den hengt der en stund uten å vise tegn til problemer, jeg trur jeg lager et backupsystem med ståltråd. Hvis ikke jeg går tilbake til den oprinnelige opphengsplanen, å henge den opp med "nøkkelhullsoppheng" med gummikanter.

Forresten har dere forslag til en logo?

Jeg har tenkt å lage en logo av plexi som jeg froster og kanskje belyser til å fylle opp den plassen jeg har til overs.

Hadde aldri trudd jeg skulle få så mye respons :D :D

Endret av Per-Ole
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det er et et veldig bra konsept du har der :) Tror den kommer til å bli veldig fin når den blir ferdig, og definitivt noe som ikke andre har :thumbs:

Har du sjekket hvor varmt den blir enda? For sånn den henger på veggen vil jeg nesten tro den kan klare seg uten noen andre vifter enn CPU vifta. Luftstrømmen kunne ikke hatt bedre vei gjennomn den. kaldlufta vil suges inn under og stige opp gjennom ettersom den varmes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...