- mOtz^ - Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 ok, blir nok ikke til at jeg gjør det selv da :S Har også hørt rykter om at Mysen bilglass legger solfilm for 500,- ruta, Er det billig, ev. andre priser (helst Østfold ) Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 3M solfilm og varmepistol, så går bakruta greit 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Hvem som selger 3M film da, og i hvilke grader fins de? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123 Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Men alså det.. har en carimsa jeg skal sote nå snart.. skal prøve selv, kommer til å ta ut side vinduene når de skal sotes.. men vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det med bakruta.. mye jobb å ta den ut? evt, er den for mye bøyd til å tas mens den sitter på bilen? btw, tror man får hva man betaler for når det gjeler div sot film: p Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Ta en "gardin" i bakruta Lenke til kommentar
kremt Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Ta en "gardin" i bakruta 6382621[/snapback] Ser så billig ut Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 3M solfilm kan ditt lokale reklamebyrå skaffe. Den har dem i dimensjoner opptil 2 meter i bredde, så du slepper å dele sotingen. Som sagt litt over her, varmluftspistol er tingen, og 3M folie, og mengder med zalovann! Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 3M solfilm kan ditt lokale reklamebyrå skaffe. Den har dem i dimensjoner opptil 2 meter i bredde, så du slepper å dele sotingen. Som sagt litt over her, varmluftspistol er tingen, og 3M folie, og mengder med zalovann! 6398945[/snapback] 3M er sikkert skam dyrt... Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Du får hva du betaler for.. Et fint utseende.. Men for all del, bruk gjerne pengene på billig film, så blir det stygt.. Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Kjøp proff film den er ripefri.. og IKKE legg sot filmen utta på ruta da!! 6350022[/snapback] Ja, reagerte på det også... å legge film utapå ruta er det første gong eg ser noken gjer... å legge film når vindaugene er av er ganske greitt. ville ikkje prøvd å lagt film med vindaugene på bilen i alle fall... trur eg brukte 2 timer på første sideruta eg prøvde og litt mindre på den andre...(mini) Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Man må først tilpasse solfilmen på utsiden av ruten, med limsiden ut, FØR man limer den på innsiden. Å ta av rutene er jo et eksempel, men det gjør aldri jeg, får det like bra som ruta av som ruta på. Tar ca 10 min pr vindu. Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 I dag prøvde jeg å legge solfilmen selv. Må bare si at det gikk til helsikke. Så det blir ingen solfilm på mine ruter i denne omgang. Lykke til, til dere som prøver selv. Måtte det bli bedre enn hos meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå