Foxyboy Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Hei! Jeg har en Nokia N70 og har eksamen i morgen Jeg lurte på om man kunne legge inn powerpresentasjonen min inn på den og at jeg kunne se på den der? hvis dette funker hvordan gjør man det? Takker for alle flotte svar Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Ja, det skulle gå an. Send powerpoint-filen over til telefonen din via blåtann, eller hva du nå måtte bruke for å overføre. Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 gjort det nå, men når jeg skal åpne den i quikpoint så kommer det "Kan ikke åpne fil. Filformat støttes ikke." Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Jeg testet det med min Nokia 6670 rett før jeg skrev mitt forrige innlegg, og det gikk fint an å åpne. Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 Ja jeg syntes også at det var litt merkelig at det ikke virker, det er jo sammen programm. Jeg haar Powerpoint 2003 på pc'en skal det ha noe å si kanskje? Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Hvor er det du får feilmeldingen om at filformatet ikke støttes? Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 får feil melding når jeg går inn på meny> kontor> quikpointog når jeg trykker på den filen som ligger der (altså den powerpoint presentasjonen min) så kommer feilmeldingne opp Lenke til kommentar
orelse4054 Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Kanskje ikke så smart å drive md dette kvelden før eksamen? Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 Kanskje ikke så smart å drive md dette kvelden før eksamen? 6357281[/snapback] nei, men det var egentlig mest for å ha til å øve meg mens jeg satt på toget og bussen til skolen men dreit i det. takker for svar anyways^^ er greit å ha til en senere gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå