Mr.Fosli Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Jeg skal anskaffe meg vannkjøling får å få en stillere og kaldere pc. siden jeg er helt fersk med vannkjøling, tenkte jeg på å starte med noe simpelt. Det jeg tenkte på i første omgang var zalman Vannkjølingsett Reserator1 Plus. Men det bringer meg videre til mine neste spørsmål: 1. Når jeg kjøper vannkjøling tenkte jeg på å fjerne mange av viftene i kasse, helst så mange som mulig, men hvordan skal jeg få kjølt ned de 4 hdd'ene jeg har? Til nå har 2 92mm mist vifter på 20db kjølt de ned, men de mist viftene vil jeg gjerne fjerne eller i verste fall erstatte dem med noe som ikke bråker så mye. 2. Er det vannkjølingssettet verd å satse på? Jeg har en amd 64 3000+ og ett Nvidia 7800GTX kort som skal kjøles ned med vann (Northbridgen får jeg ikke kjølt ned på mitt hovedkort som er DFI lanparty ultra-d). 3. En av kommentarene på komplett.no var at pumpa var for dårlig, bør jeg kjøpe ny pumpe også til dette settet? Eller finnes det andre nybegynnervennlige sett som koster >2500,-? Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Dette settet skal vist nokk ikke være så dumt men jeg har desverre ingen erfaringer å gi. http://www.microplex.no/product.aspx?pid=-...C05&mcat=14s385 Lenke til kommentar
Mr.Fosli Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 Det så ikke så dumt ut nei, men det hadde vært fint hvis noen hadde hatt erfaringer å komme med. Ser ut som jeg heller litt til mist istedenfor zalman vertfall. Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Jeg har 3 av de mist 16db viftene og de er heeelt lydløse...eneste jeg hører i pcen min er egentlig harddisken. Lenke til kommentar
Mr.Fosli Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 Passer Economy settet til nye Intel Core 2 prossesorene? Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Kommer ikke de til socket 775? I så fall vis du har Socket 775 nå og kjøper et sett som passer 775 så vil det jo passe...vis ikke må du bare bytte cpu blokka ved oppgradering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå