AndersT2 Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Kom inn en episode av King of Queens på Z-TV i kveld. Der legger jeg merke til at det er lagt på latter i scener som foregår ute. Men jeg har sett de fleste episode av programmet, men aldri lagt merke til at det har vært publikum der før. Har det det? Eller har noen trodd det hadde trengs? Det var nesten like dårlig satt inn latter som i de ekstemt dårlig skjult kamera greiene som TV2 sender av og til EDIT: Kom på at jeg hadde noen episoder på PCen, og der var det også latter. Rart at jeg aldri har lagt merke til det før, kanskje fordi det ikke brukes like mye som i andre, mindre morsome show. Endret 15. juni 2006 av AndersT2 Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Har ikke lagt merke til det du nevner på akkurat "King of Queens", men sånn ellers så skjer det ofte at produksjonsselskapene bestemmer seg for å ha med publikum på innspillinger, selv om de ikke har gjort det før. På de utescenene du nevner så er det jo fullt mulig at de har vist disse scenene på storskjerm for et publikum for så å legge denne latteren på det ferdige materialet. Når det gjelder påtatt latter, så kan det skyldes at publikum blir "beordret" til å begynne og slutte å le. Da jeg var på innspilling av "Tre brødre som ikke er brødre" var det en dame som fortalte oss når vi skulle starte/slutte å klappe, enkelte ganger ble vi også kommandert til å slutte å le. Dette høres nok brutalt ut, men sånn er det å være publikum på innspillinger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå