NERV Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Hei, Jeg ble bedt å kikke på et tastatur og en mus fra Microsoft som ikke fungerte. Han jeg skulle hjelpe hadde satt i alt uten å kjøre programmvaren. Jeg ba han installere programmvaren over telefon men det virket ikke. Når jeg kom for å kikke så jeg at programmvaren skulle installeres før man satt i enheter. Jeg avinstalerte programmvaren, installerte på nytt, og satt i bluethoot eneheten. Når jeg kom til punktet under installeringen av mus/tastatur hvor jeg skulle åpne bluethoot enheter i kontrollpanelet så virket det ikke. Det fantes ikke en mappe for bluethoot enheter i det hele tatt. Avinstallerte bluethoot under hardware, installerte på nytt, men det er fortsatt ikke noe slikt som bluethoot enheter i kontrollpanelet. Under nettverk så er det et rødt kryss over bluethoot ikonet. Noen tips? Lenke til kommentar
NERV Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 PS han har en Packard Bell med MS XP ferdiginstallert me uten CD. Ligger på HD'n vistnok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå