nismo racing Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Kjøpte en ekstern hd i slutten av mars, som ikke fungerer lenger. Egentlig har den aldri fungert problemfritt. Når jeg skrur den på vil ikke pc`n gjenkjenne disken. Lampa på disken blinker 2-3 ganger før den lyser konstant uten at disken begynner å jobbe. Noen ganger virker den, kan virke som det er dårlig kontakt. Men har prøvd det også. Har hørt at noen av Maxtor sine disker virker dårlig mot SP2, kan dette være problemet? I så fall, hvordan kan jeg gjøre om på dette? Kjører bærbar Compaq Evo N1020v med xp pro SP2, usb2.0 rett i pc`n. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Hei! Forsøk på en annen pc. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
wil Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Hei. har selv problemer med en ekstern Maxtor disk. Den er da på 200 GB. Får ikke formatert den. Får sletta partisjonene, men ikke noe mer. Ikke det at det gjør så mye for min del egentlig. Skal ordne meg sikkelig backup disk snart jeg, så kaster jeg maxtoren. Er ikke no bra uannsett så. Maxtor er noe drit. Lenke til kommentar
nismo racing Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 Trodde faktisk at Maxtor var et bra merke...Disken slår seg på etterhvert, noen ganger tar det 5 minutter, andre ganger timer. I bruksanvisningen står det at den må få litt tid på seg til å komme igang, men ikke så lang tid vel? De første gangene jeg brukte den virka den som den skulle. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Trodde faktisk at Maxtor var et bra merke...Disken slår seg på etterhvert, noen ganger tar det 5 minutter, andre ganger timer. I bruksanvisningen står det at den må få litt tid på seg til å komme igang, men ikke så lang tid vel? De første gangene jeg brukte den virka den som den skulle. 6354456[/snapback] Noe er tydeligvis galt med den. Redd innholdet og send den tilbake til butikken. Krev så en ny, for eksempel tilsvarende fra Western Digital. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Edit: Flytta hit: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=594395 Endret 21. juni 2006 av Pricks Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 *snip* 6357750[/snapback] Lag din egen tråd om dette du om du vil ha en løsning må lese reglene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå