goranms Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Hei! Vet ikke helt hva som har skjedd, men plutselig en dag da jeg skrudde på pcen var begge cd-rommene mine "borte" ! (Altså at de ikke er instalert!)" Før dette har begge to fungert utmerket uten noen problemer, det jeg lurer på hvor jeg kan finner drivere som kan instalere dem igjen! Har søkt en del på google, utallige timer faktisk, men uten hell.. Finner bare "oppdateringer" til driverene jeg trenger! Det fulgte sikkert med en eller annen cd når jeg kjøpte maskinen, men det begynner å bli en liten stund siden og har flyttet 2 ganger siden den gang så den er nokk som sunket i jorden..=/ Her er en oversikt over de to Enhetene: Enhets beskrivelse PHILIPS CDRW48P Enhets beskrivelse _NEC CD-ROM CD-3002A Mvh: Gøran Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Skal ikke ha noen drivere for å få de til å virke. Sikker på at kabelen mellom de og HK er i? Og at de får strøm? Lenke til kommentar
goranms Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 Skal ikke ha noen drivere for å få de til å virke. Sikker på at kabelen mellom de og HK er i? Og at de får strøm? 6315294[/snapback] Du tok feil der ja.. Leste andre poster og løste problemet.. Trenger drivere ja ; ) Mvh Gøran Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå