Gå til innhold

Noen som unlocker SE w810i i lillehammer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det går ann å unlocke denne telefonen.. Dette kan du gjøre med kabelen du fikk med da du kjøpte telefonen! (Sjekk om kabelen du har heter "USB DCU60 Cable")

 

Jeg vet desverre ikke om noen i Lillehammer som driver med unlocking, så tror nok du må gjøre dette selv. Du sparer både tid og penger på dette!

 

Det gjør du på følgede måte:

Gå inn på www.davinciteam.com og last ned "

DaVinci Client 15.94" IKKE last ned 15.95, ettersom denne versjonen ikke passer til telefonen din!

 

Finn W810 på listen også velger EU4 (denne har norsk ordbok, sjekk at det såtr NO der)

også vis det ikke kommer opp automatisk velger på FS det samme nummeret som Main har! (dette skal komme av seg selv)

på CDA velger du Europe 4 også [V] på Finalization!

Da skal telefonen være fri for alt av operatører!

NB! husk å UNTICK "Increase SMS Inbox Volume" ! Ellers så vil du få problemer med å sende SMS!

 

*har ikke gjort dette selv, ettersom jeg ikke har w810i, men gjorde det med min k750i! Men fant all denne infoen på forumet til DaVinci*

 

bare å sende meg en PM vis du trenger hjelp =)

Lenke til kommentar

hehe.. joo.. jeg har jo gjort det med min K750i.. Var sperret til Netcom, flashet den til w800i også funket alle operatører på den...

Vet om mange andre som har unlocket telefonen med usbkabeln..

 

*vil bare nenve at jeg har funnet infoen om unlocking av w810i på forumet til davinci. der det er flere som har fått det til å funke, men noen måtte bruke multiserver 2.19*

Endret av eikum
Lenke til kommentar
hehe.. joo.. jeg har jo gjort det med min K750i.. Var sperret til Netcom, flashet den til w800i også funket alle operatører på den...

6316518[/snapback]

Nei, telefonen din var ikke låst i utgangspunktet (selv om det kanskje stod det). Uansett ville ikke flashing av firmware berørt låsen.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...