Gå til innhold

Hva kan jeg få for dette?

Anbefalte innlegg

Chieftech Fulltower.

Asus P4p800-E Deluxe (1 år gammelt med orginal eske og alt tilbehør)

3x 512mb Twinmos

Gainward Geforce 6800 GT 256mb AGP (under 1 år gammelt m/ garanti og alt tilbehør)

2.67ghz Intel Pentium 4 s478

bZerk 500w

LG 40x12x40 CD-Brenner

Vannkjøling:

Eheim 1048 )nesten ny med eske og alt tilbehør), DangerDen NV68, BW Cpublokk, dual 120mm radiator, 2x120mm NorthQ lydløse vifterm/LED's, Alphacool 200 tank m/vanntemp (2mnd gammel). Silikonslanger og kobberør.

Kabinettet er lydisolert med 10mm matter. Front LED's er byttet til Blå/Power og Rød/HDD.

Viftestyring i 3.5" brønn. (Helt ny fra Microplex) Hdd kjøler til 5.25" brønn og vanntemp display i front. "Kontrollbord" til neonlys.

Nybakplate til PSU i rustfritt som er glassblåst.

Den er så stille som du kan få den. Støy fra hdd varierer fra disk til disk. Men når denne startes uten disk er den bortimot lydløs. Eneste som høres er bittelitt sus fra PSU viftene, de skal foresten byttes ut til "lydløse" vifter.

Kabinettet er ikke ferdig men gjøres ferdig før eventuelt salg.

IMG_2158.jpg

IMG_2157.jpg

IMG_2156.jpg

IMG_2144.jpg

Endret av Mikkel87
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den kan være vanskelig å selge. Sokkelen er urgammel, minnet kan ikke utvides med letthet uten å kjøpe større brikker (alle slotter er vel tatt) og det er ikke DVD-brenner. Utover det er det en meget fin maskin med vannkjøling, men de som vil ha vannkjøling bygger gjerne dette selv for å få full kontroll på saker og ting.

Som sagt, muligens et vanskelig salg... Men jeg er enig i at prisen kan komme opp mot 6000 kr.

Lenke til kommentar
Den kan være vanskelig å selge. Sokkelen er urgammel, minnet kan ikke utvides med letthet uten å kjøpe større brikker (alle slotter er vel tatt) og det er ikke DVD-brenner. Utover det er det en meget fin maskin med vannkjøling, men de som vil ha vannkjøling bygger gjerne dette selv for å få full kontroll på saker og ting.

Som sagt, muligens et vanskelig salg... Men jeg er enig i at prisen kan komme opp mot 6000 kr.

6315441[/snapback]

Sant sant. Har 1 ramslot til ledig...den tar 4gb. Cpu'n er urgammel ja. Tenker på å bytte cpu. Får faktisk kjøpt ny cpu for 8000kr til den på psdata..en 3.8 extreme edition ellerno.

Vannkjølinga er 100%. Kunne ikke funket bedre. Med 12mm rør og 10mm silikonslanger i skjøtene lekker det ikke i det hele tatt. Men er vel som du sier;)

Grunnen til at jeg lurer er fordi jeg vil ha shuttle..er lei av en kasse på 25kg.

DVD brenner har jeg også. Men er ikke sikker på om jeg skal selge eller ikke.

Lenke til kommentar

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...