Cuneax Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Som vanlig er det ytterst lite, til ingenting av kvalitet på vglista. Det som ligger der nå er bare søppel. 6316525[/snapback] Er det inkludert Vamp? Liker du bare metall eller? Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Glede seg som en unge til 28. Juni! [/iRONI] Oh noes! Synes det er forferdelig lite musikk på vg-listen med noe serlig kvalitet. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Han må ha misforstått noe en gang i oppveksten hvis han ikke liker Vamp. Den sangen er kos. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Det er ganske utrolig at Vamp faktisk er inne på lista. Kvalitet? Der, av alle steder? Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Mhm, men slikt hender, Darkthrone sin nye var jo inne på top 40. Når noe som er av kvalitet, og har en solid fanskare som er litt seriøs så kommer det opp, ellers er det bare møl som mannen i gaten hører på. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Satyricon og Seigmen skal spille på rådhusplassen imorra. Håper Satyricon drar igang Mother North og så får vi se hvordan fjortissene reagerer :!: Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Jeg fant noe interessant her. VG har også en topp 40 album-liste. Her ser vi at fjortisfaktoren er mye lavere. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Der råder derimot harryfaktoren. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Det paradoksale er at årets VG-listakonsert er en av årets desidert beste konserter i Norge. Noen meget kompetente artister: - Satyricon - DumDum Boys - Ralph Myerz - Mira Craig - Seigmen - Timbuktu - Lordi - Snook + en rekke jeg ikke bryr meg like mye om. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Regner faktisk med at Satyricon slår til med Mother North, eller så blir det bråk, et realt ståk. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Der råder derimot harryfaktoren. 6317109[/snapback] Bruce Springsteen - Harry? Mark Knopfler - Harry? AC/DC - Harry? Lordi, Madrugada, Satyricon, Pink, Johnny Cash, Pearl Jam, Neil Young, Red Hot Chillipeppers, Katie Melhua - Alle harry? Av ren nysgjerrighet... hva er ikke harry for deg siden nesten alt i fra svenske danseband til black metal ligger på den lista der? Jeg syntes nå Albumlista er en bedre målestokk å gå ut ifra enn Topp 20. Som tidligere nevnt ligger det for det meste døgnfluer på den. Eine Lama in Yokohama, Schnappi, Crazy Frog og alt annet som av en eller annen uforklarlig grunn er mestselgende. At det selges i store monn betyr ikke dernest at det er bra musikk. Hvor mange drar fram Crazy Frog et par år etterpå, i motsetning til f.eks Born In The USA med "The Boss" f.eks? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Bruce er harry. Too Far Gone er harry. Mark Knopfler er harry. Idol er harry. Melodi Grand Prix junior er harry og fjortis. Lordi er harry. Lasse Stefanz er harry. Mari Boine er harry. Dixie Chicks er harry. Pearl Jam er harry. AC/DC er litt harry. Malin er faen meg harry. Neil Young er harry. Melodi Grand Prix for voksne er harry. Helene Bøksle er harry. Ca 15 av 40 er skandaløst høyt tall Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Too Far Gone er da vitterlig ikke harry. Video: Too Far Gone - Zetor'n Video: Too Far Gone - Ælsk dæ vilt Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Kødder ikke med MGP Jr... Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 vg-lista topp 20 er litt morsom. Remixer av tidligere vg-lista låter kommer i ett sett og inntar listen igjen. Slik har det vært siden 1958.....hadde lite å gjøre så jeg gikk gjennom hele listen fra '58 og til i dag. Utrolig hvor mange sanger som man tror er nye hits, bare er danceversjon av gamle schlægers Lenke til kommentar
Antipop Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Sitter å ser på det showet på Rådhusplassen no, og det er forferdelig tragisk. Norge produserer latterlig masse dårlig musikk, og dei driter seg berre ut. Playback er vel kanskje noke ein må godta, når det er gratis show og så mange artister på kort tid. Men singback? Flaut! Men misforstå meg rett, er ikkje noke eg har venta heile dagen på å få sett Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Definer harry for meg plixzor. Lordi var piss, gleder meg til satyricon. hmmh, noen ide om når de spiller noen? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Topp20 er stort sett laget for mennesker som ikke har funnet ut den fantastiske verden med god musikk enda. Hørte på Topp20-sanger da jeg var 12-13 år, men jeg tror mange kommer over det og blir mer bevisste på de liker av musikk etterhvert. Jeg tviler sterkt på at dere likte/hørte på den musikken dere hører på nå når dere var så gamle. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Damn - da gikk jeg glipp av "Topp Tyve" på Rådhusplassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå