nahoy Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Tittelen sier vel det meste. Jeg lurer på hvordan jeg mounter kameraet mitt med mount. Lenke til kommentar
nahoy Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 så litt nærmere på det nå. Måtte skru på kameraet mitt sin usbutgang først, men det merkelige da er at hele maskinen min klikket. Det var litt trasig. Det skjer hver gang jeg prøver og jeg får ikke noen feilmelding, alt bare fryser. Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Paste akkurat hva du gjør, og evt. hva som dukker opp i dmesg da. Lenke til kommentar
nahoy Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 Jeg skriver ingen kommandoer, bare trykker på usb-knappen som er på kameraet mitt. Hvor finner jeg dmesg? logs? Har testa kameraet i en annens pc, vi fikk ikke lest filene, men han fikk opp hva kameraet het og litt annet forskjellig, det klikka i hvertfall veldig. Det er litt merkelig, siden jeg til og med har nyere versjon av freebsd enn ham. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 dmesg er en kommando du skriver. Da får du opp meldingene under boot, og de meldinger du får opp når du f.eks. kobler til en enhet via USB eller Firewire. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Støtter kameraet PTP eller mass storage? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå