It's me Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Jeg skal ha meg ny mobil til maks 1700kr. Satser på å kjøpe brukt siden jeg da får bedre mobil for pengene. Jeg har tenkt på SL45, den virker jo rett å slett helt konge ut. Mp3 og alt, men det som er dumt er at den ikke har mms og slike nye ting. Hvilken mobil annbefaler du meg for denne prisklassen? Si gjerne ifra hvis du har en brukt en du vil selge. Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Må bare anbefale den jeg nettopp kjøpte da hehe synes den er kjempe bra - Nokia 3510 - Du får også mp3 spiller med radio til den...Selve mobilen er kjempe rask enda jeg har BIG-SIM som øker lagringsplassen og på mine andre mobiler oppfører de seg som om de var fulle av sirup med det i. Om det intresserer deg fins det deksler til den som er beregnet på spillene og du kan ha ringelyder som garantert skiller seg ut fra 99% andre mobiler. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 får du tak i en brukt sl45(i) for rundt 1700, så er det et meget godt kjøp. sms-inbox'en er skikkelig treg, siden telefonen må innom minnekortet for å sjekke alle kontaktene du har først. den har også et par bugs, og kan slå seg av uten grunn.. men, overall er det en meget bra telefon. mange funksjoner, muligheter for java (programmer, spill, etc..), mp3-spiller, diktafon (veldig kjekk å ha hvis du snakker med noen og får instruksjoner i hvor du skal gå, ala "blabla, gå til venstre ved denogden-gaten, også går du opp denogden gaten, tar til høyre etter butikken, etc.." .. et klikk på knappen på siden av telefonen (mp3, diktafon og volum-justerings-shortcuts), så har du hele samtalen på "bånd". Lenke til kommentar
It's me Skrevet 12. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2002 Jeg kan få en SL45,ikke (i), for 1800kr(brukt). Budsjettet mitt er max2000kr, men helst under. Men SL45 har ikke java. Vet noen hvordan jeg kan oppgradere den selv til en (i)? Det går ann, men jeg vet ikke hvordan. Lenke til kommentar
Orcii Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Har du sjekket ebay? Der får du SL45 som fremstår som ny for rundt 1000 NOK Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-12 16:22, skrev It's me:Jeg kan få en SL45,ikke (i), for 1800kr(brukt). Budsjettet mitt er max2000kr, men helst under. Men SL45 har ikke java. Vet noen hvordan jeg kan oppgradere den selv til en (i)? Det går ann, men jeg vet ikke hvordan. bare til å flashe den selv.. stikk inn på http://www.club-siemens.com/ og les på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå