T.Vercetti Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Jeg lurer på om denne maskinen vil ha problemer med å takle Vista? http://www.mpx.no/aspx/loginVnet.aspx?Retu...505&plid=54505# Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 hmm tror Vista er anbefalt ram over 1gig Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Etter det jeg har hørt så takler bærbare maskiner vista veldig dårlig pga at vista suger strømmen ut av batteriet.. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Strømproblemene skal være fikset til RC1. Og RAM-anbefalingen på 1 gig gjelder dersom man skal bruke all eyecandyen som kan brukes. Maskinen skal ikke ha noen problemer med Vista. Lenke til kommentar
T2 Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Tror grafikk-kortet er litt svakt. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Jeg anbefaler 1GiB minne for å kjøre Vista bra. Grafikkortet er helt ok til alt annet enn spilling. Dvs. Det støtter DirectX9.0c som kreves for å kjøre den råeste Vista-grafikken "Aero". Ellers ser den OK ut, men du bør sjekke at det er mulig å finne drivere til alle enhetene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå