Vetlite Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Er det noen som har en link til Ati Catalyst Vista drivere? Jeg får bare Unauthorized download We're sorry, but this download request cannot be authorized. As an option, you may visit any of the pages below for information about ATI services and products: når jeg prøver på Ati sine sider. Har gjort et lite søk men finner ingen. På forhånd takk. Endret 15. juni 2006 av Vetlite Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Er det noen som har en link til Ati Catalyst Vista drivere?Jeg får bare Unauthorized download We're sorry, but this download request cannot be authorized. As an option, you may visit any of the pages below for information about ATI services and products: når jeg prøver på Ati sine sider. Har gjort et lite søk men finner ingen. På forhånd takk. 6314101[/snapback] er det disse du trenger ?: https://support.ati.com/ics/support/default...uestionID=19933 Endret 15. juni 2006 av no_viking_no Lenke til kommentar
Vetlite Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 Ja det er dem. Det ordnet seg, måtte jo stå i Vista for at de ville lastes ned. Da jeg prøvde sto jeg i XP. Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Ja det er dem.Det ordnet seg, måtte jo stå i Vista for at de ville lastes ned. Da jeg prøvde sto jeg i XP. 6314294[/snapback] er ikke helt med "måtte jo stå i Vista..... " jeg buker XP og fikk lastet dem ned. men, men det er fint at du har fikset problemet..... Lenke til kommentar
Vetlite Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 Beklager. Jeg får bare til å laste ned driverene via Vista. Jeg Prøvde via XP og da fikk jeg det ikke til. Merkelig. Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Beklager. Jeg får bare til å laste ned driverene via Vista. Jeg Prøvde via XP og da fikk jeg det ikke til. Merkelig. 6314414[/snapback] bare lurte, ettersom det er vanlig .exe filen og alle kan laste disse uansett OS..... ikke så viktig..... Endret 15. juni 2006 av no_viking_no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå