Mala Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Jess,dette kan bli omba toppers folkens!! http://www.gamereactor.dk/nyheder/?id=62713 Endret 15. juni 2006 av Mala Lenke til kommentar
TCi Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Hmmm... det er vel ikke offisielt bekreftet ennå. Var vel bare et av spillene i en listen en hos NeoGAF-forumet hadde kommet med. Nå har han vært troverdig før da men. Vi får se, jubler ikke før Lucas Arts annonserer noe. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Det blir grise-tøft! Wii kontrolleren har jo en liten høyttaler - som kan lage lyssverd lyden Lenke til kommentar
WiiGod Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Det er ALLTID fett med Star Wars, selvom de siste GC spillene har vært litt vel vanskelige. Med lyssverd kan det vel ikke gå galt vel?? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Får dei dette til å fungere bra så er det ein revolusjon innan gaming Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 Ein barndomsdrøm har ihvertfall gått i oppfyllelse om dette går i boks ja Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Dette kan nok være grunn iseg selv nok til å kjøpe Wii ja ;D Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Hmm...fekte med håndkontrollern... Hvordan skal de få til effekten av treff da? Hvor man i virkligheten ville fått en kraftig stopp på sverdet. klarer ikke å se hvordan de skal hindre deg i å vifte sverdet videre idet du "treffer" et objekt. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Det blir grise-tøft!Wii kontrolleren har jo en liten høyttaler - som kan lage lyssverd lyden 6316609[/snapback] Åååh, dette kan jo være grunn nok i seg selv til å kjøpe Wii, dersom det blir vellykket Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Da blir det nok Nintendo for første gang i mitt liv Savner fremdeles å stå på arkaden og spille SW. Jepp, den originale med "fantastisk" grafikk:) Husker jeg rett så var det vel kun streker...Ingen texturing, og desto lengre til bumpmapping og shadere. Om dette er sannt, noe jeg håper på, så vil det nok bli lagd egen kontroller(lys-sabel) og nerdefaktoren hentes fra helvette og tilbake Får vel sy seg et kostyme også når vi er igang! Finne frem noen gamle lakener og øve på fraser som: May the force be with you. Endret 26. juni 2006 av Daisy Chain Lenke til kommentar
............... Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 åh, drømt om et sånt spill da kan du leve deg inn ja.. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Enda en grunn for å skaffe seg Wii for min del ^^ Weee Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Dette kan bli moro, men wii kontrolleren må fungere feilfritt for at det blir verdt å kjøpe. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Er en stor ting jeg lurer på, som kommer til å være avgjørende ivertfall for meg. Om man f.eks svinger et sverd som i star wars, er det da en animasjon eller er det som om sverdet faktisk ligger i hånda på deg? Noen som vet? Orker ikke vifte litt med kontrolleren for så gjør fyren hele greia, vil liksom at kontrolleren blir brukt fullt ut! Om dere forstår, er vanskelig å forklare Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Er en stor ting jeg lurer på, som kommer til å være avgjørende ivertfall for meg. Om man f.eks svinger et sverd som i star wars, er det da en animasjon eller er det som om sverdet faktisk ligger i hånda på deg? Noen som vet? Orker ikke vifte litt med kontrolleren for så gjør fyren hele greia, vil liksom at kontrolleren blir brukt fullt ut! Om dere forstår, er vanskelig å forklare 6388252[/snapback] Tror det vil komme an på utvikleren. Leste noen hands-on rapporter om Red Steel fra E3, og noe av det som skuffet mest var at du i fektekampene bare hadde noen få forhåndslagte animasjoner, så fyren gjorde stort sett det samme uansett hvordan du svingte kontrolleren. Regner derimot med at i et spill der sverdkamper er dominerende (ikke skyting som i Red Steel), så vil dette være bedre tenkt ut og implementert. Lenke til kommentar
Whoracle Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Utviklerene av Red Steel har hørt på brukerene og jobber med å gjøre sverd kampene "realtime" Ikke spør om dokumentasjon for jeg husker ikke hvor jeg leste det..Tror det var ign, uansett så blir det spennende å se hva de gjør med star wars, håper de lager setting og feeling fra de gamle filmene.. Masse fekting og projektering av laser skudd etc. nunchakoen kan jo brukers som joystick til å fly med feks.. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Godt de tar feedbacken på alvor i hvert fall Litt av poenget med en slik kontroller forsvinner jo hvis man bare har et par animasjoner når man slår. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Såg det var mange som forstod hva jeg skrev og som er enige. Men andre ideer til hva en slik kontroll kan brukes til? Skyting, og sverd er jo en selfølge. Men må være mer innuative ideer? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Hesteriding, der du bruker den som tøyle Lenke til kommentar
Whoracle Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 hadde vært phett med et nytt punchout spill, go trening sier du? ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå