Gå til innhold

Staw Wars + Wii = Sannt

Mala

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm... det er vel ikke offisielt bekreftet ennå. Var vel bare et av spillene i en listen en hos NeoGAF-forumet hadde kommet med. Nå har han vært troverdig før da men.

Vi får se, jubler ikke før Lucas Arts annonserer noe.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da blir det nok Nintendo for første gang i mitt liv :w00t:

Savner fremdeles å stå på arkaden og spille SW. Jepp, den originale med "fantastisk" grafikk:) Husker jeg rett så var det vel kun streker...Ingen texturing, og desto lengre til bumpmapping og shadere.

Om dette er sannt, noe jeg håper på, så vil det nok bli lagd egen kontroller(lys-sabel) og nerdefaktoren hentes fra helvette og tilbake :thumbup:

Får vel sy seg et kostyme også når vi er igang! Finne frem noen gamle lakener og øve på fraser som: May the force be with you.

Endret av Daisy Chain
Lenke til kommentar

Er en stor ting jeg lurer på, som kommer til å være avgjørende ivertfall for meg. Om man f.eks svinger et sverd som i star wars, er det da en animasjon eller er det som om sverdet faktisk ligger i hånda på deg? Noen som vet? Orker ikke vifte litt med kontrolleren for så gjør fyren hele greia, vil liksom at kontrolleren blir brukt fullt ut! Om dere forstår, er vanskelig å forklare :p

Lenke til kommentar
Er en stor ting jeg lurer på, som kommer til å være avgjørende ivertfall for meg. Om man f.eks svinger et sverd som i star wars, er det da en animasjon eller er det som om sverdet faktisk ligger i hånda på deg? Noen som vet? Orker ikke vifte litt med kontrolleren for så gjør fyren hele greia, vil liksom at kontrolleren blir brukt fullt ut! Om dere forstår, er vanskelig å forklare :p

6388252[/snapback]

Tror det vil komme an på utvikleren. Leste noen hands-on rapporter om Red Steel fra E3, og noe av det som skuffet mest var at du i fektekampene bare hadde noen få forhåndslagte animasjoner, så fyren gjorde stort sett det samme uansett hvordan du svingte kontrolleren.

Regner derimot med at i et spill der sverdkamper er dominerende (ikke skyting som i Red Steel), så vil dette være bedre tenkt ut og implementert.

Lenke til kommentar

Utviklerene av Red Steel har hørt på brukerene og jobber med å gjøre sverd kampene "realtime" Ikke spør om dokumentasjon for jeg husker ikke hvor jeg leste det..Tror det var ign, uansett så blir det spennende å se hva de gjør med star wars, håper de lager setting og feeling fra de gamle filmene.. Masse fekting og projektering av laser skudd etc. nunchakoen kan jo brukers som joystick til å fly med feks..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...