WLAN Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Ikke motsi sanne fakta som blir oppgitt nedenfor. Med ti kniver i hjertet, kan jeg faktisk si at alt går an, dersom man har er villig til å utprøve de eldre datateknologier. I fjor desember 2001, prøvde jeg for første gang å installere max payne 1, for deretter å spille på min eldgamle datamaskin. Denne datamaskinen er kun utstyrt med en Celeron 330 A prosessor, 64 sdram, 8 MB Ati Rage pro, og 6 Gb harddisk. Max payne lot seg spille med en opplysning pålydende 640 x 840 pixels. Ganske brukbart mener nå jeg. Minstekravet var det dobbelte, med forbehold om svært dårlig spilleopplevelse. Er min datamaskin en vidundermaskin? -Det er nå min mening. Gir den en liten klem her og nå, og ber de ti bud tillegg. Man skal vise respekt for sin datamaskine, eller datamaskiner for de som har flere. Jeg trenger ingen ny datamaskin foreløpig, siden den kun anvendes til kontorbruk og enkel programmering. m.v.h Wlan Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 there is a God! Men, nyskjerrighet: Max payne 1? er det en 2? Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Det er en 2'er ja, men den kommer ikke ut på en stund enda :smile: Lenke til kommentar
WLAN Skrevet 11. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2002 Er lett å finne siste beta versjob av Max Payne 2 på warez internettsider. Mer enn dette har jeg ikke lov til å si mer enn at det er totalt "easy" å finne spillet. Jeg har aldri downloadet verken mp3 musikkfiler, videofiler eller iso`er på nettet. Det er ulovlig det. That`s it! ) Quote: Den 2002-10-11 18:01, skrev Papirpose:Det er en 2'er ja, men den kommer ikke ut på en stund enda :smile: Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Jeg har nok litt raskere pc enn deg, men allikevel er den langt unna topp gutta her på forumet! Men ja, Max Payne yter faktisk veldig bra på dårlige pc'er. (vel, hodet hans er LITT mer firkanta,,, men det er alltid firkanta hvertfall! (damn, er det så vanskelig å trykke f3 for smoothing av nurb'en? eller har de brukt polygoner på et rundt objekt. lol!)) Vel, sitter med: P3 600Mhz 128mb SDRam 32.3gB eller noe, IBM HD Ati Xpert Work 4mb (lol) og kjører max payne nesten perfekt i 800*600 med en god del instillinger høyt på... Joda, det er fint spillbart.. Men maskina er fortsatt ikke sterk nok til å kjøre 3dMark 2001SE! heh.. (maskina brukes til samme type ting; programmering) MvH Joachim [ Denne Melding var redigert av: The_Lobster på 2002-10-11 18:10 ] Lenke til kommentar
Endre Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Min pc greier også mp fint, men greier ikke engang 3dmark 2000! Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-11 18:07, skrev WLAN:Er lett å finne siste beta versjob av Max Payne 2 på warez internettsider. Hehe, jeg liker ikke å spille betaversjoner, siden de ofte gir et feil inntrykk av hvordan det ferdige spillet blir :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå