Gå til innhold

Ny 20" LCD skjerm

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg skal kjøpe ny skjerm. Tenkt å kjøpe en 20". Eneste problemet er det at jeg ikke vet hvordan det går med så køy oppløsning med programvaren min. Kjører vel 1680x1050 påen 20" widescreen. Jeg har et 7800GT(256mb) skjermkort, AMD64 3500+ prossessor, 2GB RAM. Går det ann å kjøre på en 20" skjerm med disse komponentene? Takker for svar :)

Mvh Anders :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Antar at du spør om hvor bra det vil gå i spill? Fysisk så skal det ikke være noen problemer med 20" og 1680x1050 oppløsning.

For å svare på det med spill - det varierer ;) I de fleste spill så går det bra i native oppløsning, men i spill som oblivion må du nok skru ned oppløsningen for å få det spillbart.

Lenke til kommentar
Antar at du spør om hvor bra det vil gå i spill? Fysisk så skal det ikke være noen problemer med 20" og 1680x1050 oppløsning.

For å svare på det med spill - det varierer ;) I de fleste spill så går det bra i native oppløsning, men i spill som oblivion må du nok skru ned oppløsningen for å få det spillbart.

6313397[/snapback]

OK. Jeg kommer nok til å spille WOW og BF2 begge på middels grafikk.

Lenke til kommentar

6313397[/snapback]

OK. Jeg kommer nok til å spille WOW og BF2 begge på middels grafikk.

6313409[/snapback]

Er det noen spesielle produsenter som lager gode 20" beregnet til spilling (lite etterslep osv)?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...