Jørnan Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 En lastebilsjåfør fraktet en last med computere da han passerte en veikro. Han stoppet for å ta en kopp kaffe, og merket et skilt i vinduet der det sto: NERDER INGEN ADGANG. Da han hadde satt seg ved et bord, kom servitøren bort til ham og snuste på ham. -Jeg synes det lukter nerd av deg, sa servitøren strengt. - Hva slags bransje driver du i? Nerd, jeg? Jeg er da for helvete en real lastebilsjåfør! Computerlukten kommer fra lasten min. Ålreit, lastebilsjåføren er reale mannfolk, samtykker servitøren og serverer ham. Så går døren opp, og inn kommer en fyr med laptop, briller, ufikse klær og altfor korte bukser. Servitøren griper straks en hagle og blåser stakkaren inn i evigheten. -Hva i huleste var vitsen ved det? spør lastebilsjåføren. Det er jaktsesong på nerder, forklarer servitøren. - De holder på å overbefolke hele Silicon Valley, så det er fritt frem for å skyte dem. Du trenger ikke jaktkort eller noen ting. Sjåføren undrer seg, men drikker ut kaffen og drar videre. Underveis kjører han over en hump i veien, så dørene til containeren åpner seg og alle computerne ramler ut. En flokk nerder strømmer straks til og begynner å forsyne seg. Sjåføren ber dem pelle seg vekk, uten resultat. Så husker han hva servitøren sa om jaktsesong på nerden Han griper revolveren i hanskerommet og fyrer løs så nerdene faller i tur og orden. Få minutter etter stanser en politimotorsykkel med hvinende dekk, og; UP-mannen ber ham stoppe. - Hva er i veien? sier lastebilsjåføren. - Det er jaktsesong på nerder nå! - Sant nok, sier UP-mannen. - Men det er forbudt å jakte med åte! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 HAHAHAHAHAHA, utrolig bra! :!: Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Hehe! Den var ikke lite bra! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Hehe! Den var ikke lite bra! 6313428[/snapback] Ikke lit-ikke turbobra GT injection compressor Forøvrig er den postet i vitsetråden, og det samme med øyvinds tråd om at han sier opp sin sektretær. Det som er fint, er at disse er så morsomme at jeg ikke bryr meg om de blir postet på nytt Lenke til kommentar
mozzdart Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 hehehheehe den var god du Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 hahaha, den var bra men nå må jeg hjemme meg i bunkersen før jeg blir skutt. Lenke til kommentar
J_lle Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Hehe! Den var ikke lite bra! 6313428[/snapback] ?? Hva?!? Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 OOOOOOOOOOOOLD!! :whine: nææ da hehe funny Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 - Hva er i veien? sier lastebilsjåføren. - Det er jaktsesong på nerder nå! - Sant nok, sier UP-mannen. - Men det er forbudt å jakte med åte! 6313282[/snapback] hahahahaa :!: funet på denne selv eller? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Har ikke funnet på den selv, nei. Fikk den på e-post Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Gud, så herlig. Takk for en god latter! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 altids kjekt og få frisket opp gamel vistser Lenke til kommentar
Solid Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Jeg har sett den postet her før. Den er fortsatt bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå