Argor606 Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Er dette en god strømforsyning? Viss ikke har dere noen andre billige alternativer. På forhånd takk Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Jeg kjenner ikke til merket, men har hørt om det. Jeg anbefaler heller at du f.eks. kjøper en Fortron/Source som er støysvake og stabile og samtidig billig. Merket er ganske kjent også. MIST er det beste valget, men dog. litt dyrt. =/ Men den er også basert på F/S! Men det bildet der ligna jo ganske mye på MISTen? Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Du kan også prøve HIPER og TAGAN Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Er dette en god strømforsyning? Viss ikke har dere noen andre billige alternativer. På forhånd takk 6313263[/snapback] den ser iallefall 100% lik ut som en Mist, kansje den er produsert i samme månebase som mist sine strømforsyninger. samtidig heter den silent. http://hl.gamer.no/lofiversion/index.php/t517569.html Lenke til kommentar
Argor606 Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 hmm... ser bra ut de men de må vere fra netshop. skal ha de andre delene mine derfra Lenke til kommentar
Jaybird Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Noen som har vert borti Trust 450W før? Har aldri sett eller hørt noe om Trusts strømforsyninger før.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Kunne virkelig vært interessant med litt erfaringer om Trust PSUen. Ikke at jeg har tenkt til å kjøpe en, men har selv ikke så veldig god erfaring med Trust. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 er også interessert i silent viking erfaringer / info. Skal handle på netshop nå og trenger en relativt billig 400W psu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå