SurfingElite Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Jef føler meg på en måte avhengig av internet. Jeg må hele tiden inn på msn, sjekke forumer, vgnett osv. Jeg er ingen nerd. jeg spiller fotball, har venner osv men alikevell må jeg hele tiden inn på internett å sjekke alt mulig. Noen tips om hvordan bli mindre avhengig? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 Helsikke så smart du er da! Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Jef føler meg på en måte avhengig av internet. Jeg må hele tiden inn på msn, sjekke forumer, vgnett osv. Jeg er ingen nerd. jeg spiller fotball, har venner osv men alikevell må jeg hele tiden inn på internett å sjekke alt mulig. Noen tips om hvordan bli mindre avhengig? 6313259[/snapback] bytte til analog linje da blir du så lei av transfer at du slutter selv Endret 15. juni 2006 av no_viking_no Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Jeg tror jeg også er avhengig. :S Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Jeg og. Vi reiser i samme båt. Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Jef føler meg på en måte avhengig av internet. Jeg må hele tiden inn på msn, sjekke forumer, vgnett osv. Jeg er ingen nerd. jeg spiller fotball, har venner osv men alikevell må jeg hele tiden inn på internett å sjekke alt mulig. Noen tips om hvordan bli mindre avhengig? 6313259[/snapback] Hmm, sånn kunne jeg forklart meg selv og! Akkurat sånn jeg har det Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Klarer meg knapt en uke uten Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Jef føler meg på en måte avhengig av internet. Jeg må hele tiden inn på msn, sjekke forumer, vgnett osv. Jeg er ingen nerd. jeg spiller fotball, har venner osv men alikevell må jeg hele tiden inn på internett å sjekke alt mulig. Noen tips om hvordan bli mindre avhengig? 6313259[/snapback] Akkurat slik har jeg det og, er bare sånn jeg MÅ sjekke om det har kommet noen nye svar på en tråd jeg svarte på i stad, eller om det har kommet en ny nyhet på vg.no... Jeg henger meg på denne tråden! Lenke til kommentar
nesta_bobo Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 internett er jo en utbygging av telefon, og alle bruker da telefon? så ja, jeg er ganske avhengi inett Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Jeg er også avhengig, men jeg klarer meg uten. Så avhengig når jeg har det Å ha internett er en trygghet, akkurat som å vite at du har mat i skapet Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Jeg er veldig avhengig av internet. Jeg klarer meg ikke 2 dager uten:P Endret 15. juni 2006 av snoop dogg Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Har alltid hatt fast tilgang til det siden 1995, selv om det ikke til enhver anledning var hjemme hos meg selv. Ville vært litt plagsomt å ikke kunne komme seg på i det hele tatt. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 Noe vi kan gjøre? Må liksom sjekke alt hele tiden! Hardware,Myspace,Msn,Nettaviser, ALT, Tragisk irreterende Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Øh. Eneste du kan gjøre er vel å ikke gå inn på internett. Tviler på at det finnes noen "kurer" mot dette problemet. Eventuelt kaste vann på datamaskinen din. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Vann cpu'en eller noe sånt. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Klarer meg knapt en uke uten 6313544[/snapback] En hel uke? Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Avhengig av internett :S Hvis man blir avhengig sånn som dere sier av noe man ikke kan bli fysisk avhengig av så er man svak. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Avhengig av internett :S Hvis man blir avhengig sånn som dere sier av noe man ikke kan bli fysisk avhengig av så er man svak. 6313782[/snapback] Ikke noe svakere enn halve USA som er feite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå