tørrfisk Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 Jeg er vet at det okke er nok plass i den til slike tullete sprell! kun vaskermaskin! Skal også ha en dampgenerator på skjermkortetet. Kom med flere dimensjonsløsninger! Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 Hold kjeft, hold deg unna forumet mens du har røyka kthx Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 Det var ikke så positiv karma mann! I og med at jeg ikke har røyket noe som helst nå, men sett at jeg hadde det har jeg rett til å bli få subsidier og bli behandlet med rett njark. Men jeg har kommet fram til konklusjonen at varmkalddampen kommer til å komplisere CUP prossessoren? stemmer detet=? Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Jeg er lei av å vaske ting i kjøkkenvasken, viss jeg setter en gyro og glassdør i kabinettet mitt, og heller i litt omo ultra og en bordvifte eller to, kan jeg lage en vaskemaskin da? Er det også mulig å bruke den som en maskin samtidig? Eventuelt overklokke? Kan muligens ha noen vannflasker inni viss det går bra med cpuen. PS: Folk som heter Skjalg får ikke lov å svare Har lagd et bilde for å illustrere: gjettekonkuranse: hvilket kabinett? 6313257[/snapback] Er det mulig ? Lykke til med prosjektet :!: *Edit* Viste det til broder'n for 5 minutter siden, han ler ennå....lol Endret 15. juni 2006 av iggipop Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 Det var ikke så positiv karma mann!I og med at jeg ikke har røyket noe som helst nå, men sett at jeg hadde det har jeg rett til å bli få subsidier og bli behandlet med rett njark. Men jeg har kommet fram til konklusjonen at varmkalddampen kommer til å komplisere CUP prossessoren? stemmer detet=? 6313851[/snapback] Så totalt, HVOR mange g har du innhalert nå? Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 spørs på shitten det, men jeg hørte rykter om afghanske tempelballer så jeg regner med at det ikke er så mange Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) :O Neinei. Hvor har du hørt slikt fra? Isåfall ,men bare velluktende brune ting! Leste et sted at det kunne være mange g, tror man trenger g-drakt! Kan man bruke ozonlager i vaksemaskin for å fjerne flekker? Går det an å vaske grønt og brunt sammen? Endret 16. juni 2006 av tørrfisk Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 Hu hvor det går sa Moses, da han sklei på ræva ned Oljeberget. :!: Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 Ozon (O3) er svært gifitig, så får håpe din g-drakt også fungerer som en kjemisk beskyttelsesdrakt. Evt. kan du benytte noe annet for flekkfjerning. PS. Hvorfor er du ikke MSN? Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 grønt og brunt kan vaskes sammen, men du må legge det grønne oppå det brune! Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 Fint takk for konstruktive svar og tjardler Passer omo til sentrifugering med høyt innhold av ozon og acetylen? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 grønt og brunt kan vaskes sammen, men du må legge det grønne oppå det brune! 6313976[/snapback] Tull og tøys! Legg grønt og brunt lagvis såklart. Lenke til kommentar
odd2k Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 Flyttes til Gullkorn. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 Lage vaskemaskin av kabinett? Det motsatte hadde jo vært festlig! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 Lage vaskemaskin av kabinett? Det motsatte hadde jo vært festlig! 6314477[/snapback] Vaskemaskin-kabinett Fikk nesten lyst å bygge nå :!: Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 du må for ALL Del IKKE putte inn Omo hvis du er allergisk mot bier/veps fordi skummet i omo lukter blomster og biene tror det er nektar og flyr så hardt at vinduene står i fare for å knuse, og hvis det skjer kan du legge deg ned å dø. Og du kan ta vann fra springen og la det varmes opp av skjermkortet og vifta får det til å gå rundt jaaaa :> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå