Aperture89 Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Heisann Jeg har kjøpt en vision:m fra creatives nettshop, og etter 2 dager uten å høre noe om orderen min får jeg nå denne mailen: Dear Customer, Order number:(xxxxxx) Thank you for the recent order you have placed with Creative Labs. We need your help to process your order in a timely manner. You will need to include a copy of the front and back of your credit card. Feel free to black out any information other than your name and the last four digits of your card number. We also require a copy of the header portion of a recent credit card bill which details the name and billing address entered for this order. The required signed document can be safely faxed to 00353 1 8205001 or attach a scanned copy in a reply to this email. If faxing the details to us, please include your order number details for our reference. This information is being requested for your protection to ensure your credit card is not being used by an unauthorized party. Your order can not be processed without it. You can reply to this message to advise us on how to proceed. In the event that we do not receive the requested information within 5 days we will be unable to fulfil your order. Thank you for choosing Creative Labs for your personal digital entertainment needs. Sincerely, Creative Labs Customer Service P.S. To help expedite your order, please include your order number with all correspondence. -------------------------------------------------- Dette virket tungvint..har de krav på dette? og er det vanlig at de sender slike mailer? bilde av for - og bakside av kredittkort + en eller annen kvitering som jeg liksom skal ha liggende fra før? Har ikke lyst til å oppgi informasjonen, men jeg må vel, ellers blir båre pengene og spilleren borte Pengene er allerede trukket fra visakorter til mutter's... Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Dette virket tungvint..har de krav på dette? og er det vanlig at de sender slike mailer? bilde av for - og bakside av kredittkort + en eller annen kvitering som jeg liksom skal ha liggende fra før?Har ikke lyst til å oppgi informasjonen, men jeg må vel, ellers blir båre pengene og spilleren borte Pengene er allerede trukket fra visakorter til mutter's... 6313127[/snapback] det var noe nytt, hadde bestilt fra Creative direkte i 2005 for en kameraten, oppga VISA kort og har fått varer tilkjørt med en eller transportør (husker ikke hvilken). var OBS at hvis du bestiller fra Irland, så kan hende du må betale toll. det måtte jeg, transportør lagt ut og fått faktura fra dem i etterkant. så kostnaden var nesten det samme som i Norge..... vet ikke om det er forskjell mellom privat/firma VISA. bestilingen i 2005 var på firma VISA, men jeg tror at VISA er VISA uansett om den er privat eller firma. hvorfor krever de at du fakser kopi av VISA ?, har jeg aldri opplevd i mitt liv. handler her og der i verden og hvis du fyller riktig info om eier av VISA + signatur nummer så skulle det holde..... men kanskje de har kjørt seg på mange med falske bestillinger og derfor krever de dette, hvem vet..... Endret 15. juni 2006 av no_viking_no Lenke til kommentar
Aperture89 Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 Ja, det er liksom litt rart da...eposten kom fra denne epost adressen : CLE Online Sales Order Query <[email protected]> Åssen tror de folk uten fax eller scannes skal klare dette? Og jeg har heller ingen "copy of the header portion of a recent credit card bill which details the name and billing address entered for this order. " - eller hva mener de med det? Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Ja, det er liksom litt rart da...eposten kom fra denne epost adressen :CLE Online Sales Order Query <[email protected]> Åssen tror de folk uten fax eller scannes skal klare dette? Og jeg har heller ingen "copy of the header portion of a recent credit card bill which details the name and billing address entered for this order. " - eller hva mener de med det? 6313291[/snapback] det er bare å svare på mail, hvis det er ikke sånn robot mailer. eller ta direkte kontakt med salg -avdeling til Creative og forklare situasjon..... vi lever jo i 2006, det er ingen som kan forvente av vanlig bruker å ha scanner eller telefax. bare tull, spør du meg..... Lenke til kommentar
Aperture89 Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 Har sent mail til supporten, på engelsk..hadde jo ike noe norsk support seff... hvorfor skal det være så vanneskelig? Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Har sent mail til supporten, på engelsk..hadde jo ike noe norsk support seff...hvorfor skal det være så vanneskelig? 6313389[/snapback] jepp, thats live my friend..... hvor mye tjente/tjener du på det ved å kjøpre direkte fra Creative, hvis jeg kan spørre ? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Hvis du bestilte i den tilbuds perioden dems måtte du vell ut med mindre en 2000kr..? Lenke til kommentar
Aperture89 Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 Det var ikke noe tilbud...betalte 2340 for spilleren.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå