HKRoed Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Hei! Noen som har peil på hva pris på Logitech Cordless Desktop Optical er i Frankrike? Hva hvis jeg kjøper der og noe skulle skje med dette? Kan jeg sende det inn til ett sted her i Norge? Prøvde å søke på google, men fransken min er ikke best. :razz: _________________ ----------- Mvh SpritHansi ----------- [ Denne Melding var redigert av: SpritHansi på 2002-10-11 17:13 ] Lenke til kommentar
morbuz Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Så vidt jeg vet bruker de ikke qwerty-layout i Frankrike, men azerty-layout. Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 11. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2002 Og forskjellen er? SpritHansi Lenke til kommentar
tmx Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 litt kjipt å ikke ha æøå osv vel? det kan jo seff bare mappes inn, men alikevel..... Lenke til kommentar
morbuz Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-11 17:22, skrev SpritHansi:Og forskjellen er?SpritHansi At du blir fryktelig forvirret hvis du ser på tastaturet når du skriver. http://www.lehman.cuny.edu/depts/langlit/l...labs/keybfr.gif Lenke til kommentar
DotCom Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Hvorfor skal du akurrat ha fransk tastatur? Har skrevet på et en gang, var kjipt, også en del av de vanlige standardbokstavene byttet plass. Hvis jeg ikke husker feil, hadde iallfall q,w,a og z byttet litt plass med hverandre. Lenke til kommentar
Leeson Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Aldri under noen omstendighet må du kjøpe et fransk tastatur! Var på en fransk internett-kafe.. Kultur sjokk til tusen! Du må blant annet holde skift inne for å skrive punktum! Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 11. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2002 Hehe. Nei, det kan nok bli litt knotete ja. Tror jeg hopper over det da ja. Takker for hjelpen! SpritHansi Lenke til kommentar
Vidder Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Det er jo ikke veære enn å bytte Tastatur-oppsett til norsk, og bytte om på tastene..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå