Zafar Iqbal Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Hei. Forsøker å lager en regiser fil som kan legge en verdi inn under nettverkskortene i registeret, en såkalt wildcar. Slik at den samme verdien legges på alle nettverksidene i registeret og ikke bare en? Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Vel etter det jeg har erfart støtter ikke registerfiler dette. Det er ikke et skript tros alt. Du må med andre ord legge til register verdier for alle kortenen. Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 Vel etter det jeg har erfart støtter ikke registerfiler dette. Det er ikke et skript tros alt.Du må med andre ord legge til register verdier for alle kortenen. 6318317[/snapback] ok takk. Men hvordan kan jeg legg til register verdier for alle kontoene. Når jeg ikke vet hva idene på dem er. Det er jo forskjlllig fra pc til pc. Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Da må du vel lage/finn et program/skript som kan gjøre jobben. Endret 17. juni 2006 av Giddion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå