epon Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Kan noen gi meg en oversikt over hvilke telefoner som kan slås over til flymodus. Jeg tenker først og fremst på mp3-spilling, men også telefoner som kan kun bruke PDA delen er interessant. Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Kan noen gi meg en oversikt over hvilke telefoner som kan slås over til flymodus. Jeg tenker først og fremst på mp3-spilling, men også telefoner som kan kun bruke PDA delen er interessant. 6313024[/snapback] Sony Ericsson P910i (bruker den selv). men..... jeg vet ikke om alle som jobber omboard på fly vet om denne funksjonen. tok en gang Ryanair (spilte sjakk) og de ba meg om å slå av telefonen. jeg sa at den er i FLIGHT MODE, men de ville ikke gi seg og måtte slå den helt av..... hva skal du med FLIGHT MODE da, når kanskje 50% vet ikke hva det er engang Endret 15. juni 2006 av no_viking_no Lenke til kommentar
tZar Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Kan noen gi meg en oversikt over hvilke telefoner som kan slås over til flymodus. Jeg tenker først og fremst på mp3-spilling, men også telefoner som kan kun bruke PDA delen er interessant. Alle I-Mate telefonene som jeg har vært borte i har denne muligheten, da har sikkert også Qtek det samme Edit: fjernet litt quoteing Endret 15. juni 2006 av tZar Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Nokia N-Series telefonene støtter også dette. Velg profil "Flymodus"... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Flymodus er snart historie uansett da: http://n24.no/it/article1352407.ece Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Flymodus er snart historie uansett da: http://n24.no/it/article1352407.ece 6321151[/snapback] Skal man plages av andres samtaler ombord på fly også nå? For da holde i bøtter og spann på trikken, bussen og toget. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Alle Walkman-telefonane til Sony Ericsson har støtte for å skru av telefon-delen, og kun bli brukt som musikkspelar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå