oiskar Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 når jeg skal spille css eller et annet spill på steam skrur datamaskinen min seg av:cry:. jeg har kommet inn 2 ganger, siden jeg fikk det. jeg fikk det i går.. veit noen hva som er feil? plzz hjelp. vil spille:D Lenke til kommentar
Nazrac Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Kan muligens være et problem med varme siden maskinen skur seg av selv. Kan du sjekke tempraturer i biosen (CPU og HK) samt at allevifter går? Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 last ned everst, bare søk på google så finner du det! så sier du oss hvor varm pc'en din er når du spiller (prøver å spille) men noen du kan gjøre er at du sjekker om brannmur eller noe sånt blokkerer for steam, bare gå på start---->kontrollpanel--->windows brannmur---> unntak sett steam eller noe som har med css og gjøre på unntak! også kan du si oss hvordan pc du har... kan muligens være at din pc ikke tåler det fordi css er ganske krevende.. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Her er link til everest: http://www.download.com/3001-2086_4-10505799.html Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 hadde samme prob. prøv å innstaler driver som fulgte med skjermkortet på nytt. dent funka for meg. (hjalp ikke med nye) men det kan også være temp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå