tørrfisk Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Jeg er lei av å vaske ting i kjøkkenvasken, viss jeg setter en gyro og glassdør i kabinettet mitt, og heller i litt omo ultra og en bordvifte eller to, kan jeg lage en vaskemaskin da? Er det også mulig å bruke den som en maskin samtidig? Eventuelt overklokke? Kan muligens ha noen vannflasker inni viss det går bra med cpuen. PS: Folk som heter Skjalg får ikke lov å svare. Endret 15. juni 2006 av tørrfisk Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Har lagd et bilde for å illustrere: gjettekonkuranse: hvilket kabinett? Endret 15. juni 2006 av tørrfisk Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Planlegger du å ta tinga ut og skylle dem manuelt, eller vil du ha et skyllesystem inni der også? Skal bordviftene fungere som motorer for vasketrommelen? PS. Jeg heter skag1 Endret 15. juni 2006 av skag1 Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Neinei, du har misforstått. Skal ha noen batteri inni (1.56V AAA ) som skal drive bordviftene og lage gyro, så skal jeg ha muligens en vannpistol for å få trykket stabilisert koblet til en hageslange. Edit: noen som vet hvor jeg kan få tak i en vaskemaskin BIOS på nettet? Endret 15. juni 2006 av tørrfisk Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 OT: Har du drukket/røyka? Lenke til kommentar
Coney Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Neinei, du har misforstått. Skal ha noen batteri inni (1.56V AAA ) som skal drive bordviftene og lage gyro, så skal jeg ha muligens en vannpistol for å få trykket stabilisert koblet til en hageslange. Edit: noen som vet hvor jeg kan få tak i en vaskemaskin BIOS på nettet? 6313075[/snapback] Første jeg kan komme på er kanskje BOSCH. Eller så har jo Biltema det meste Eller så kan du prøve å goolge litt som oss andre edruelige Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Jeg heter ikke skjalg jeg heller, men jeg stenger likevel tråden... Ingen mål og mening med dette, så det hører heller hjemme i OT-delen av forumet hvis det skulle vært noe sted i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg