faxe Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Jeg kjøpte en powerball http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=33227 Det viste seg at det allerede lå en rekord lagret inne på telleren. Vil det si at denne er brukt? Det som også forundret meg var at jeg testet den ut og klarte og får den opp i 61785 rpm (!). Er dette totalt feil eller mener de 6178,5 rmp? Lenke til kommentar
Xibit Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Verdensrekorden er på 16317, www.powerballs.com . Det skal oppgi et helt tall, så enten er din uoriginal eller så er telleren helt forskrudd. At det lå en rekord inne kan tyde på at den er brukt ja. EDIT: sjekket bildet hos netshop, og det så ikke ut som den originale powerball. For det andre er den for billig til å være "ordentlig", da de koster 350-400 kr. Endret 15. juni 2006 av Xibit Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Som Xibit skrev, dette er en falsk Powerball... Lenke til kommentar
faxe Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 Det er ikke at den er falsk som er problemet, men at den er brukt og telleren er fucked. må jeg betale noe dersom jeg returnerer den? Lenke til kommentar
quakie Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Det er ikke at den er falsk som er problemet, men at den er brukt og telleren er fucked. må jeg betale noe dersom jeg returnerer den? 6313061[/snapback] Nei, du har 14 dagers angrerett. Så med mindre det er mer enn 14 dager du fikk den skal det gå bra. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Den er nok ikke brukt, for min som er samme og jeg mista den i bakken så telleren havna på 25000. så det er mulig den hopper sånn når den får seg en støyt Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Kanskje båten den ble fraktet med i til norge, havnet i øyet til en orkan, og ble spunnet rundt, slik at powerballen aktiverte seg, og havnet på 61875rpm? Ergo: Orkanen er powerball mestern. Endret 17. juni 2006 av Ezo Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hei, jeg har den orginale Nsd Powerball, kjøpt på Microplex.. Den lagrer ikke rekorder.. Er det noe jeg må gjøre for å fikse det? Eller er det noe galt da? Lenke til kommentar
FonderPrism Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 crawford: Er du sikker på at du bruker den rett? Du må stille den på det tegnet som er på bildet nedenfor. Det gjør du ved å først trykke på den høyre knappen ( ON/CLR), og deretter på den venstre (FCN) til du får det tegnet. Vær også forsiktig med å bare trykke en gang på ON/CLR når du skal skru på displayet, viss ikke risikerer du at rekorden din bli slettet. (CLR for å slette) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå