abene Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Microsoft tar snart i bruk nye domenenavn i forbindelse med lansering av den nye Windows Live-serien. Les mer Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Tja, sikkert flott for nye brukere, men selv har jeg ikke behov for ny adresse. Har en @msn-adresse og to @hotmail, pluss en hos gmail, start og yahoo - og hellokitty.com Venter fortsatt på den endelige versjonen av Messenger Live. Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Tja, sikkert flott for nye brukere, men selv har jeg ikke behov for ny adresse. Har en @msn-adresse og to @hotmail, pluss en hos gmail, start og yahoo - og hellokitty.com Venter fortsatt på den endelige versjonen av Messenger Live. 6313276[/snapback] Brukere som allerede har en Hotmail- eller MSN-konto trenger i utgangspunktet ikke å registrere seg på nytt. Per i dag vil brukerne ikke beholde dagens kontaktliste fra Hotmail- eller MSN-kontoen dersom man oppretter en ny konto, men Microsoft jobber med et nytt verktøy som skal gjøre det mulig å importere kontaktlisten fra dagens konto. Lenke til kommentar
St. Anders Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Det er jo en funksjon i MSN i dag for og eksportere/importere kontakt listene, dette er jo egentlig like lett for og overføre kontakter fra en mail addrese til en annen. Lenke til kommentar
............... Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Det er jo en funksjon i MSN i dag for og eksportere/importere kontakt listene, dette er jo egentlig like lett for og overføre kontakter fra en mail addrese til en annen. 6313758[/snapback] ja så det er jo ikke noe problem.. Har list på @live.com vet ikke hvorfor Lenke til kommentar
unundindur Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Hvilken tidssone åpner de muligheten for @live adresser (og når på dagen)? Jeg er veldig interessert i å få en kort og beskrivende en Takker for alle svar. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Man kan også kjøpe domene, og la MS hoste mailbiten. Jeg gjorde dette for å teste, og det fungerer udmerket Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Noen som vet om det er "først til mølla" eller invites som gjelder? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Tror det er førstemannen til mølla. Jeg skal registrere [email protected] Neida. Lenke til kommentar
............... Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Tror det er førstemannen til mølla. Jeg skal registrere [email protected] Neida. 6315168[/snapback] ehe, det hadde vært noe da... Tror kanskje ikek du er den første som tenker på det? Lenke til kommentar
unundindur Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Skulle ikke disse kontoene være mulig å få tak i nå, ettersom det er blitt 20.06.06? Jeg vil veldig gjerne få en kort og fin en er derfor tidlig ute. Om noen finner ne link så takker jeg så mye, selv fant jeg ikke noe kl 00.30 om "morgenen" (her i Norge). Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Skulle ikke disse kontoene være mulig å få tak i nå, ettersom det er blitt 20.06.06? Jeg vil veldig gjerne få en kort og fin en er derfor tidlig ute. Om noen finner ne link så takker jeg så mye, selv fant jeg ikke noe kl 00.30 om "morgenen" (her i Norge). 6342438[/snapback] bra derre skriver sant Eposten kom den 20 da! Lenke til kommentar
.com Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 er det mulig å registrere snart? finer bare mulighet for hotmail fremdeles Lenke til kommentar
HKS Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Venter fortsatt på den endelige versjonen av Messenger Live. 6313276[/snapback] Den har kommet! Kan lastes ned fra Microsoft sine sider. Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 er det mulig å registrere snart? finer bare mulighet for hotmail fremdeles 6344917[/snapback] Liten bump fra meg her. Valgte å registere meg nytt da jeg lastet ned Live Messenger, i håp om å få @live-adresse, men var bare @hot som var alternativ. Hjelp? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Fritt for å stjele til meg [email protected] (I'm alive dått cum for de som ikke var med på den...) Lenke til kommentar
unundindur Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 er det mulig å registrere snart? finer bare mulighet for hotmail fremdeles 6344917[/snapback] Liten bump fra meg her. Valgte å registere meg nytt da jeg lastet ned Live Messenger, i håp om å få @live-adresse, men var bare @hot som var alternativ. Hjelp? 6396346[/snapback] Jeg snakka med microsoft customer support og de sa de skulle komme "snart", noe jeg tolker til 3 uker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå