Solidsturla Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Pre: Han har gått seg vill i Ironforge. Noen mimre litt om når de var ny i spillet og ber han om å kose seg videre koser meg allerede Men er det bare jeg som bli veldig kritisert hvis jeg trykker need på en ting? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Det der kaller du for gullkorn ? Lenke til kommentar
T homas Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 var jo litt morsom men er man helt ny er det jo ikke godt og vite. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Haha, er han for dum til å vite at han er ninja? Jeg trodde alle ninjaer var utspekulerte drittunger, jeg :/ Lenke til kommentar
Solid Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Idioti kjenner ingen grenser. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 It`s a strange world. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Bare jeg som ikke skjønte den? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Bare jeg som ikke skjønte den? 6318371[/snapback] Når man blir veldig kritisert for å neede en ting er det som oftest fordi du har ninjaet tingen. Når man da ikke er klar over dette selv engang, kan morsomme situasjoner oppstå. Dette er rett og slett en som spiller i et party uten å kjenne sin egen klasse og tilhørende phat l00t. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Bare jeg som ikke skjønte den? 6318371[/snapback] Når man blir veldig kritisert for å neede en ting er det som oftest fordi du har ninjaet tingen. Når man da ikke er klar over dette selv engang, kan morsomme situasjoner oppstå. Dette er rett og slett en som spiller i et party uten å kjenne sin egen klasse og tilhørende phat l00t. 6318435[/snapback] Jeg mener det, folk som spiller wow. Tar det for seriøst Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Jeg mener det, folk som spiller wow. Tar det for seriøst 6318690[/snapback] Om det finnes kun ei klokke igjen av det slaget du vil ha i butikken, synes du det er rettferdig at urmakeren trekker lodd mellom en som skal gi den til sin kjæreste som han ikke har sett på lenge, og en som skal bruke klokka som blink når han skal øve seg på å skyte med luftgevær? *spiss-setting slutt* Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Daglig kost i World of warcraft det derre. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Å FYYYY FA*N! Så sinnsykt bra! kan ikke tro at han sa det! skal si det til alle på jobb... Menneh... don't-actually-get-it... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Menneh... don't-actually-get-it... 6327551[/snapback] Du samler på stein, og kameraten din samler på sopp. Du har medlemskap i steinsamlerklubben, og kameraten din er en mester i å lage gode soppe-retter. Dere er ute på tur i skogen sammen, for å se om dere finner noe artig. Kameraten din peker på en kjempefin übers0pp 2k7 pro-version som han skal til å plukke, og du hopper frem og røsker denne til deg. Er det da rart om kameraten din kritiserer deg? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Greit nok, men han er jo som sagt ny i spelet og veit ikkje kvifor han blir kritisert av dette. Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Pre: Han har gått seg vill i Ironforge.Noen mimre litt om når de var ny i spillet og ber han om å kose seg videre koser meg allerede Men er det bare jeg som bli veldig kritisert hvis jeg trykker need på en ting? 6312690[/snapback] Jøpp, litt av et gullkorn det der asså! Utrolig festlig! Skal jo sies at jeg aldri har spilt WOW da.. sikkert morsomt for WOW-gamere.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Hahaha, er det muuulig? Jævlig driti ut da! Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 JEg startet nettopp å spille og jeg syns det er slemt å mobbe denne stakkaren for dette. (Jeg er undead å holder ikke til i Ironforge bare så dere vet at det ikke er meg) Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Av og til er jeg veldig glad for at jeg ikke spiller WoW Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 It`s a strange world. 6314882[/snapback] it's a mod mod world. Jeg tok ikke det gullkornet. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Det er en fyr som tar alt han kan få tak i, kort og godt, selv om han er med andre. Og då blir ofte de folka han er i gruppe med rimelig forbanna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå