Gå til innhold

Morsomt fra WoW forumet

Solidsturla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare jeg som ikke skjønte den?

6318371[/snapback]

Når man blir veldig kritisert for å neede en ting er det som oftest fordi du har ninjaet tingen. Når man da ikke er klar over dette selv engang, kan morsomme situasjoner oppstå.

Dette er rett og slett en som spiller i et party uten å kjenne sin egen klasse og tilhørende phat l00t.

Lenke til kommentar
Bare jeg som ikke skjønte den?

6318371[/snapback]

Når man blir veldig kritisert for å neede en ting er det som oftest fordi du har ninjaet tingen. Når man da ikke er klar over dette selv engang, kan morsomme situasjoner oppstå.

Dette er rett og slett en som spiller i et party uten å kjenne sin egen klasse og tilhørende phat l00t.

6318435[/snapback]

Jeg mener det, folk som spiller wow. Tar det for seriøst

Lenke til kommentar
Jeg mener det, folk som spiller wow. Tar det for seriøst

6318690[/snapback]

Om det finnes kun ei klokke igjen av det slaget du vil ha i butikken, synes du det er rettferdig at urmakeren trekker lodd mellom en som skal gi den til sin kjæreste som han ikke har sett på lenge, og en som skal bruke klokka som blink når han skal øve seg på å skyte med luftgevær?

*spiss-setting slutt*

Lenke til kommentar
Menneh... don't-actually-get-it...

6327551[/snapback]

Du samler på stein, og kameraten din samler på sopp. Du har medlemskap i steinsamlerklubben, og kameraten din er en mester i å lage gode soppe-retter. Dere er ute på tur i skogen sammen, for å se om dere finner noe artig. Kameraten din peker på en kjempefin übers0pp 2k7 pro-version som han skal til å plukke, og du hopper frem og røsker denne til deg. Er det da rart om kameraten din kritiserer deg?

Lenke til kommentar
Pre: Han har gått seg vill i Ironforge.

Noen mimre litt om når de var ny i spillet og ber han om å kose seg videre

koser meg allerede   :love:

Men er det bare jeg som bli veldig kritisert hvis jeg trykker need på en ting?

6312690[/snapback]

Jøpp, litt av et gullkorn det der asså! Utrolig festlig! :ermm:

Skal jo sies at jeg aldri har spilt WOW da.. sikkert morsomt for WOW-gamere.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...