MiSP Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Tenkte jeg skulle lage et uskyldig lite blogginnlegg på spacet mitt, men ifølge MSN var det tydeligvis ikke så veldig uskyldig (se gul linje øverst): Jeg fikk rett og slett ikke lov til å skrive "Führer" på noen måter. Tåpelig, spør du meg - man skulle trodd dette var Kina... Er folk her av samme oppfatning som jeg, eller er dere uenige? Edit: Her kan dere se det endelige innlegget. Endret 15. juni 2006 av MiSP Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Ble faktisk veldig overrasket første gangen jeg så In Der Führers Face. Har helt samme oppfatning som deg, er jo helt på bærtur med sånn sensurering! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Oisann. Snakker vi informasjonskontroll? Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Man kan jo begynne å lure på hva hensikten med denne åpenlyse sensureringen er? Har ingen ideer, men kanskje noen andre har? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Det der er like mye sensur som at innlegg blir slettet på dette forumet. Og er det noen som spør seg selv om de har lov til det? Neppe. Ledelsen kan gjøre hva de vil med sine egne sider. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Man kan jo begynne å lure på hva hensikten med denne åpenlyse sensureringen er? Har ingen ideer, men kanskje noen andre har? 6312750[/snapback] Det som sees på som 'stygge ord' blir automatisk sensurert. Ser ikke grunnen til at det ikke skal være åpenlyst. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Man kan jo begynne å lure på hva hensikten med denne åpenlyse sensureringen er? Har ingen ideer, men kanskje noen andre har? 6312750[/snapback] Mest sannsynlig å hindre såkalt nazipropaganda og liknende dritt å florere på sidene dems, siden de er juridisk ansvarlige for innholdet på sine servere må de gjøre slikt for å unngå bråk, akkurat som vi og de fleste andre større steder gjør akkurat det samme. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Så slutt å bruk MSN Spaces og hopp over til wordpress.com eller blogspot. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 Så slutt å bruk MSN Spaces og hopp over til wordpress.com eller blogspot. 6312822[/snapback] Tro meg - jeg har vurdert det. Men da vil nok ingen av mine venner/kjente (les: MSN-kontakter) lese den. Det som er kjekt (vel, det eneste virkelig kjekke) med MSN Spaces, er at alle i kontaktlisten din får beskjed når du har oppdatert siden. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Høres ut som om du graver deg dypt ned i MS-avhengighet. Lær heller vennene dine å bruke RSS Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 Høres ut som om du graver deg dypt ned i MS-avhengighet. Lær heller vennene dine å bruke RSS 6313773[/snapback] Hah! Du skulle bare visst... Prøv å lære RSS til folk som såvidt vet hvordan de logger på, og se hvordan det går. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Vel kan forstå at ordet "Führer" blir sensurert. Men er ikkje akkurat so veldig for all denne sensuren. Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Vel kan forstå at ordet "Führer" blir sensurert.Men er ikkje akkurat so veldig for all denne sensuren. 6314936[/snapback] og hvordan kan du forstå det Blir litt vanskelig å debatere historie etc. da, og scenen er åpen for revisjonister ol. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Hitler, 2 verdenskrig, fleire millioner jøder drept osv. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Hitler, 2 verdenskrig, fleire millioner jøder drept osv. 6332796[/snapback] so? jeg ser ingen grunn til å sensurere det fordi han var en "slem" mann. Kommer også ann på hvem som ser på det. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Man kan jo begynne å lure på hva hensikten med denne åpenlyse sensureringen er? Har ingen ideer, men kanskje noen andre har? 6312750[/snapback] Mest sannsynlig å hindre såkalt nazipropaganda og liknende dritt å florere på sidene dems, siden de er juridisk ansvarlige for innholdet på sine servere må de gjøre slikt for å unngå bråk, akkurat som vi og de fleste andre større steder gjør akkurat det samme. 6312788[/snapback] Joda, men her gjøres det på en annen måte - det brukes skjønn. Ingen tvil om at trådstarter ikke ønsker å spre nazipropaganda, så om dere hadde sensurert, så hadde det vel vært pga. brudd på opphavsretten? Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 De har jo spaces i Tyskland også. Hvordan går det da med substantivet "Führer"? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 De har jo spaces i Tyskland også. Hvordan går det da med substantivet "Führer"? 6354693[/snapback] Hmm... Godt spørsmål. Lenke til kommentar
_M@ts_ Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 De har jo spaces i Tyskland også. Hvordan går det da med substantivet "Führer"? 6354693[/snapback] Führer er jo det tyske ordet for lederen, som egentlig er et helt normalt ord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå