eikum Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Hei! Noen som vet om noen bra CMS Portal systemer til PHP? Skal sette opp en liste med de som blir anb. så har vi alt samlet Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Jeg har brukt Wordpress og CMS Made Simple (CMSMS). Wordpress er stort, komplisert og litt uoversiktlig - men har noen nydelige funksjoner for blogging. CMS Made Simple er litt enklere, og er ikke laget spesielt for blogging - så du må bruke News-modulen. Ingen av disse har WYSIWYG-editorer som funker i Opera < v9. For tide bruker jeg Wordpress, men fordi jeg syntes denne tar fra meg for mye frihet, begynner jeg i dag å flytte tilbake til CMSMS. Endret 15. juni 2006 av Kagee Lenke til kommentar
gather Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Egentlig litt unødvendig å lage en egen tråd om dette da. Ett lite søk her så ser du hva folk anbefaler her på forumet. Noen jeg har sett anbefalt: Cutenews Ajfork Mambo Joolma Drupal Ellers finnes det en del systemer i demoversjoner på http://www.opensourcecms.com Endret 15. juni 2006 av gather Lenke til kommentar
eikum Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 Tenkte at det var noen tråder om dette fra før av, men var litt ute av funksjon når jeg la det inn.. Glemte helt å søke =( men men ... sånt skjer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå