Marvil Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Uten tvil siste episode av Friends Begynte btw for noen dager siden å se i gjennom hele serien i kronologisk rekkefølge. Begynner på sesong 2 i dag. 6717397[/snapback] Jepp, uten tvil. Har vel sett serien kronologisk en 10-12 ganger minst, tipper jeg (pleier dog å ikke se de siste episodene av åpenbare grunner).. Endret 24. august 2006 av Marvil Lenke til kommentar
9001 Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Hiver meg på Scrubs' "My screw up"-vogna. Utrolig bra episode. Lenke til kommentar
Fozzietif Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Må nok si meg eni i siste episode på Friends.. Var ikke så ille første gang siden alle episodene var så spredt, men etter å ha sett hele serien i kronologisk rekkefølge som ble nevnt tidligere; Det blir en helt annen episode.. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 "Jurassic Bark"-episoden i Futurama er helt utrolig trist. Dessuten er den helt genial. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Så jeg var ikke den eneste som var litt nær gråten? (les: ) My Screw Up: Var virkelig genial, og han som spiller brother in law er skikkelig flink. The Luck of the fryish,: sangen helt på slutten der som kommer da Fry leser det som står på gravsteinen.. spesielt for futurama, jurrasic bark er også fin og den siste episoden i siste sesong er også av en sentimental type. My Lunch fant jeg faktisk ikke gråtematriale iogmed at jeg syntes det var så moromt å tenke på at hun mad-tv dama hadde rabies . Synes det er bra at Scrubs tar opp en del alvorlige og viktige emner Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) **slett denne** Endret 8. september 2006 av Slettet+5432143541 Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Er noen triste i macgyver, men ingen spesielle som jeg kommer på. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Triste i MacGyver? Så godt som hver eneste episode har jo happy ending? Lenke til kommentar
Swome Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Siste episoden av Friends gikk på tv i dag igjen, fremdeles like trist.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå