Gunfreak Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 hvilken episode i en komiserie syns dere er den tristeste. mulig det dukker på spoilere så pass på, men i steden for at halve tråden er i spoiler tags. så kan man bare skrive hvilken serie og sesong det er snakk om, så kan de som ikke vil vite noe bare la være å lese. den episoden jeg syns er veldig trist er fra Scrubs sesong 3 så har du ikke sett ferdig sesong 3 og ikke vil vite noe fra den, ikke les videre My Screw Up kom nettopp på at tristeste kanskje ikke er et ord. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 De fleste episodene av How I Met Your Mother. Kjenner igjen en del av det Ted opplever. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Siste episode av Friends Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Futurama - The Luck of the Fryrish Får du ikke en tåre eller ti i øyekroken av denne så er du jammen iskald. Dette må være en av de mer rørende komi/animasjonsepisoder noensinne. Info/reviews av denne episoden (spoilere): http://www.gotfuturama.com/cgi-bin/Episode...on=3&Episode=04 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 ja The Luck of the Fryrish er trist, men jeg syns jurasic bark enda værre, den orker jeg faktisk ikke å se på Lenke til kommentar
JensAndreas Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Savner Friends Jey er liksom ikke det samme Lenke til kommentar
Blod Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Det må vare Scrubs sesong 5 episode 21. DR. Cox "tar" sine første liv. My Fallen Idol Lenke til kommentar
hds Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Scrubs sesong 5 episode 20 "My Lunch". Gikk fra å le til å nesten gråte på noen sekunder. Edit: Blod tenkte feil du, for episode 20 du mener. Endret 15. juni 2006 av hds Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 ja The Luck of the Fryrish er trist, men jeg syns jurasic bark enda værre, den orker jeg faktisk ikke å se på 6313241[/snapback] Ja, den stakkars hunden Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Den andre Xmas-episoden til The Office blei jeg skikkelig glad-trist Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): da Dawn og Tim blei sammen. Var lissom så perfekt med "all I needed was a looking game" på høytalerne. I tillegg var det den aller siste episoden av serien Endret 15. juni 2006 av tjalla Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 siste episode av "Blackadder Goes Forth" som heter "Goodbyeee..." Den kom på niende plass på en liste over de 100 mest minneverdige TV øyeblikkene.. Lenke til kommentar
JensAndreas Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 siste episode av "Blackadder Goes Forth" som heter "Goodbyeee..."Den kom på niende plass på en liste over de 100 mest minneverdige TV øyeblikkene.. 6314357[/snapback] bleckader humanwave mot maskingønner ww1 var rar Jeg burde bestille alle på DVD er uberfan av blackadder Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 du finner serien til en billig penge på en del videoshaper i oslo, kostar fra 200-250 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Alle episodene i Band Of Brothers. EDIT: Du får kjøpt en enda større boks av Blackadder, som inneholder ALT (både seriene og filmene) for en litt høyere pris. Denne finnes dog ikke i Norge enda. Du får kjøpt den fra England. Umenneskelig fin er boksen forresten også. Endret 15. juni 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Alle episodene i Band Of Brothers. 6315183[/snapback] Er Band of Brothers en komiserie? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Må nok være siste episode av Friends ja, etter så mange år var det liksom slutt, eit tomrom var alt som sto igjen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) EDIT: Du får kjøpt en enda større boks av Blackadder, som inneholder ALT (både seriene og filmene) for en litt høyere pris. Denne finnes dog ikke i Norge enda. Du får kjøpt den fra England.Umenneskelig fin er boksen forresten også. 6315183[/snapback] Peiling på når denne kjem til Norge? På Play.com koster den 500, over 200-grensa så du må legge på mva (25%) = 620,-. Spør du om dei kan skrive Gift på pakken kan du spare kronene. Edit: Vart dobbelpost ja, gløymde i farten å redigere Endret 15. juni 2006 av zeph Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Alle episodene i Band Of Brothers. 6315183[/snapback] Er Band of Brothers en komiserie? 6315208[/snapback] Nei fanken, leste litt raskt der, jeg. Tenkte det sto "tristeste episode i en serie". Beklager. EDIT: Seph, jeg har ikke peiling. Jeg er faktisk ikke sikker på om den kommer til Norge i det hele tatt. Det kan dog hende at Platekompaniet, og andre butikker som driver med spesialimport, har den. Tror i farten faktisk at en venn av bruttern, som har boksen, kjøpte den i Norge (importert) for rundt 600kr. Endret 15. juni 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Er vel ikke den tristeste, men var en scene i siste episode av "Alle elsker Raymond" som var litt emosjonell. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Mange kandidater, men den tristeste jeg har sett er nok MASH episoden "Death Takes a Holiday" fra sesong 9. Der tar de opp død, fattigdom og sult på juledagen (25. desember). Mange MASH episoder som ligger og vaker under den på topplisten... Fantastisk serie. Ellers er det jo noen veldig triste episoder i Scrubs. Spesielt den siste scenen i den episoden hvor broren til kona til Cox (fant ikke navnet i farten) dør, hvor du skjønner at han har vært død hele tiden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå