Gå til innhold

tristeste episode i en komiserie

Anbefalte innlegg

hvilken episode i en komiserie syns dere er den tristeste.

mulig det dukker på spoilere så pass på, men i steden for at halve tråden er i spoiler tags. så kan man bare skrive hvilken serie og sesong det er snakk om, så kan de som ikke vil vite noe bare la være å lese.

den episoden jeg syns er veldig trist er fra Scrubs sesong 3 så har du ikke sett ferdig sesong 3 og ikke vil vite noe fra den, ikke les videre

My Screw Up

kom nettopp på at tristeste kanskje ikke er et ord.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den andre Xmas-episoden til The Office blei jeg skikkelig glad-trist Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

da Dawn og Tim blei sammen. Var lissom så perfekt med "all I needed was a looking game" på høytalerne. I tillegg var det den aller siste episoden av serien :cry:
Endret av tjalla
Lenke til kommentar
siste episode av "Blackadder Goes Forth" som heter "Goodbyeee..."

Den kom på niende plass på en liste over de 100 mest minneverdige TV øyeblikkene..

6314357[/snapback]

bleckader :(

humanwave mot maskingønner ww1 var rar

Jeg burde bestille alle på DVD er uberfan av blackadder :dribble:

Lenke til kommentar

Alle episodene i Band Of Brothers. :(

EDIT: Du får kjøpt en enda større boks av Blackadder, som inneholder ALT (både seriene og filmene) for en litt høyere pris. Denne finnes dog ikke i Norge enda. Du får kjøpt den fra England.

Umenneskelig fin er boksen forresten også.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
EDIT: Du får kjøpt en enda større boks av Blackadder, som inneholder ALT (både seriene og filmene) for en litt høyere pris. Denne finnes dog ikke i Norge enda. Du får kjøpt den fra England.

Umenneskelig fin er boksen forresten også.

6315183[/snapback]

Peiling på når denne kjem til Norge?

På Play.com koster den 500, over 200-grensa så du må legge på mva (25%) = 620,-. Spør du om dei kan skrive Gift på pakken kan du spare kronene.

Edit: Vart dobbelpost ja, gløymde i farten å redigere :blush:

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Alle episodene i Band Of Brothers. :(

6315183[/snapback]

Er Band of Brothers en komiserie?

6315208[/snapback]

Nei fanken, leste litt raskt der, jeg. Tenkte det sto "tristeste episode i en serie". Beklager. :blush:

EDIT: Seph, jeg har ikke peiling. Jeg er faktisk ikke sikker på om den kommer til Norge i det hele tatt. Det kan dog hende at Platekompaniet, og andre butikker som driver med spesialimport, har den. Tror i farten faktisk at en venn av bruttern, som har boksen, kjøpte den i Norge (importert) for rundt 600kr.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Mange kandidater, men den tristeste jeg har sett er nok MASH episoden "Death Takes a Holiday" fra sesong 9.

Der tar de opp død, fattigdom og sult på juledagen (25. desember). Mange MASH episoder som ligger og vaker under den på topplisten... Fantastisk serie.

Ellers er det jo noen veldig triste episoder i Scrubs. Spesielt den siste scenen i den episoden hvor broren til kona til Cox (fant ikke navnet i farten) dør, hvor du skjønner at han har vært død hele tiden...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...