000111222 Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 ...du forventar å bli behandla med litt meir respekt sidan du trass alt er general... Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) Når du kan flytende tysk, hebraisk eller whatever etter mye BF2. - Articfare Endret 20. juni 2006 av :P Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) Når du kan flytende tysk, hebraisk eller whatever etter mye BF2. - Articfare 6349245[/snapback] Hehe, det var jo nesten det jeg postet på "Du vet du er nerd", . Edit: Ser ut som om han har samme brukernavn som meg også, . Edit 2: ............ Jeg har på følelsen at jeg er ganske trøtt nå og det føles ut som om jeg har glemt noe. hva er dets om ikke stemmer her (overtræættt). Endret 21. juni 2006 av Articfare Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg synes de tidligere Battlefield spillene også fortjener sin plass i denne tråden, jeg. Du vet du har spillt for mye BF1942 når.. Jaja, spam spam. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Når du starter slike tråder 6312321[/snapback] Rask observasjon: ALLE slike tråder har alltid et slikt innlegg på første side. Hver eneste en. 6313216[/snapback] ER det så rart da? 6343254[/snapback] Ja. Slike tråder er morsomme. 6346044[/snapback] Helt hysterisk, kan du ikke lage 50 til da Du vet du har kjørt for mye bil når... Du vet du har sveisa for mye når.... Du vet du har hatt alt for mye sex når... Du vet du bruker mobilen for mye når.... Du vet du skriver for stygt når.... Du vet du har spillt for mye online spill når... Du vet du er godta moms når.... Du vet du liker Escape tasten når... Du vet morradi er pen når.... Du vet at kjøttkaker er godt når... Du vet jeg bør slutte snart når.... Du vet jeg ikke gir meg når... Du vet dette er latterlig når... Du vet du leser dette når.... Du vet du har hatt for mye tiss i 2ern når... EDIT: Du vet du kommer til å flame meg nå, når..... PLIZA FLISA GET A LIFE DA KLISA Endret 21. juni 2006 av Neppe Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Du veit du brukar litt for mykje tid på forum når du startar å poste i trådar du har null interesse i, berre for at dei som postar der skal få vite kor teit du synest tråden er.... Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 når du har perfektert kunsten i å dolphin dive... Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Naar du ser Red-tag buggen over dine beste venner.... Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Etter mye COD 1 & 2 så hender det at jeg tar meg selv i å :!: : - Gå langs vegger istedenfor midt i gangen - Unngå steder med mange mennesker (attraktivt mål) - Hører etter lyder Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Eller hvis du roper "Bail out" til alle vennne som sitter på i bilen din, kaster deg ut og løper som faen, fordi du syntes så tydelig du så en tanks...... Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Når du starter slike tråder 6312321[/snapback] Rask observasjon: ALLE slike tråder har alltid et slikt innlegg på første side. Hver eneste en. 6313216[/snapback] ER det så rart da? 6343254[/snapback] Ja. Slike tråder er morsomme. 6346044[/snapback] Helt hysterisk, kan du ikke lage 50 til da *mye bull..* EDIT: Du vet du kommer til å flame meg nå, når..... PLIZA FLISA GET A LIFE DA KLISA 6350356[/snapback] Wow, så tøff du er da. Du trenger vel en kos? Ja, jeg synes noen av disse trådene er morsomme. Feks "Du vet du har spilt for mye WoW når..". Så den kommentaren din var unødvendig. Og de eksemplene du fant på er tåpelige(unntatt den siste, den kunne vært bra ;D). Så klart blir ikke slike tråder morsomme hvis det hadde vært en slik tråd til alle mulige usaklige småting. Og vet du hva? Det finnes mange forskjellige typer humor her i verden. Om du ikke synes det er noe morsomt, kan mange andre synes det er det. Og nei takk, jeg har et fint liv fra før jeg. kozilu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå