Gå til innhold

Dårlig ytelse i Battlefield 1942.

Anbefalte innlegg

Jeg synes Battlefield 1942 har en dårlig 3Dmotor. Mitt system er P42.7ghz og GF4Ti4400, og FPS går ned i 12 når jeg kjører full quality og 1280x1024. AA er av.

Mitt andre system er P4 2.0 og GF2 GTS PRO, og FPS går ned i 15 i 800x600 og medium detail. AA er av.

Hva kommer dette av? I Soldier of Fortune 2 kan jeg kjøre i 1600x1200x32 full detail!

Noen som har noen teorier om hvorfor 3dmotoren i bf er så elendig og hvordan det kan forbedres?

takk for hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

3d-motoren i BF er ikke elendig i det hele tatt. Det må være noe med PC'en.. oppdatert drivere, etc etc?

På min maskin (P3 933, GF3 Ti200, 256mb sdram) går BF lekende lett i 1024x768 på medium details. Vi snakker om rundt 40fps.

I 1280x960 på full details ramler det ned i 10-15 fps, men med tanke på CPU'en min er ikke det akkurat rart :smile:

Edit: Og forresten kjenner jeg en kar som spiller det uten problemer på en gammel p3 533mhz med GF1.. Så motoren er nok akkurat som den skal :wink:

Edit 2: Etter å ha lest litt rundt på div. sider, ser det ut som om en grunn kan være nettkoden til BF. Denne er visstnok skikkelig dårlig.. I det tilfellet må man vel bare vente på en patch.

[ Denne Melding var redigert av: Papirpose på 2002-10-11 17:51 ]

Lenke til kommentar

Samme problemet jeg, bare det at spillet etter en stund med utrolig lav FPS henger seg helt. Fant ut at hvis jeg stilte ALT som heter lyd kvalitet til et minimum så går det flytende som bare det. Jeg har et Soundblaster Live! kort, har også lest andre plasser at folk med Soundblaster kort har hatt problemer med BF 1942.

Har en XP2000, A7V 333 HK, MSI GF4 Ti 4200 skjermkort.. Dette burde være nok til å kjøre spillet flytende, men lydkortet ødelegger. Vet ikke hvordan jeg skal fikse det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...