Jarek Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Morn Har seg slik at tapeten vi bestilte til mitt rom, har noen små feil. Det kan ligne på luftbobler (se bilde) , men er ikke det. Tapeten har rett og slett noen "opphevinger" innad i tapeten. Men så til saken; Vi klagde på dette da, og fikk 2 alternativer: 1. De kan ta ned alt og sette opp ny tapet. Vi betaler som vanlig for tapeten. 2. De kan sette opp resten av tapeten, med feilen (som egentlig ikke er så gale), men vi får tapeten gratis. Tapeten koster forøvrig ~1000kr pr/rull, og vi trenger 4 ruller til mitt rom. Så, ut i fra bildene, hva ville dere ha gjort? ("Opphevingene" er ikke overalt, 3-5 steder rundt omkring, men skal ha hyller osv., så mulig de forsvinner bak) -Jar Endret 15. juni 2006 av Jarek Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Personlig hadde jeg gått for gratis tapet Men dette er vel egentlig helt opp til deg og lommeboken din... Lenke til kommentar
K.. Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Jeg hadde gått for gratis tapet. Gjør vel ikkeno om veggen er litt.. byllete? Gratis FTW Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 kunne gjerne hengt opp den tapeten på rommet mitt uten å betale noe. Med andre ord, ta gratis Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 Ja, blir nok gratis. Vil tro bulkene blir dekket av forskjellige møbler, bilder osv. Men hva synes dere om denne lille sprekken her da? -Jar Lenke til kommentar
Vice Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Hadde helt klart valgt å få en skikkelig tapet. "Bobler" ol. gir et ekstremt (s)lurvete preg og generelt dårlig intrykk. Siden dere jo allerede har betalt for tapet og inkludert dette i budsjettet så er det vel ikke så mye om å gjøre å spare prisen ved å få et dårlig utseende i bytte? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Ville nok valgt alternativ 1 der ja. En annen mulighet er å kjøpe en eller to ruller til, og så gå for alternativ 2, dersom de nye rullene er tilstrekkelig til å bytte ut de områdene som er skadet. Da vil dere komme ut litt billigere. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Skal huset/leiligheten selges i den nærmeste tiden? Isåfall; gjør det sikkkelig! Goscinny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå