Haarvekst Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 heei ska t Oslo i helga.... (norwegian wood ) så lurte jeg på om det er noen butikker som selger band t- sjorter... har bare vært i Oslo en gang før så... trenger litt hjelp bare si butikk å gatenummer å om de har bra utvalg takk Lenke til kommentar
COMMANDO X Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Det er en butikk på Paleet som selger band t-skjorter. Der selger de metalbandklær Lenke til kommentar
Boneraw Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) ta deg en tur innom BODY MAP!!... mer informasjon finner du her.. BOdy map KART her har du også et kart... de har egentlig temmelig bra utvalg.. iallefall sist jeg sjekka.. Endret 15. juni 2006 av boneraw Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 takk... ska sjekke de ut men noen som ved om butikker som selger for for eksempel. bullet for my valentine, in flames, 36 crazyfists, trivium? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 bra utvalg på bodymap, men det er ganske dyrt da! jeg ville leita litt på internett istedet... mange bra sider med t-skjorter Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 ja... har bestillt endel t-skjorter å sånt fra krapyl... men etter at jeg alldri fikk den siste bestillinga mi har jeg mista litt mottet... :/ så ska æ t Oslo kan likevel sjekke ut noen butikker... Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 sry for dobbel post.. :/ men noen andre butiker? må virkeli vide d sjønner dere... reiser snart.... takk Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 www.krapyl.no - har hørt en del tvilsomme ting om denne butikken, men utvalget er ganske bra. Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Noen som vet hvor jeg får kjøpt Bruce Springsteen og Mark Knopfler t-shirts ? Vil helst ikke kjøpe over internett, er mange useriøse foretak der ute. Har "brent" meg tidligere... Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Til trådstarter: Desertpunk Oslo Thorvald Meyersgate 28 Grünerløkka NO-0555 Oslo Norway KART! Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 ja...har bestillt endel t-skjorter å sånt fra krapyl... men etter at jeg alldri fikk den siste bestillinga mi har jeg mista litt mottet... :/ så ska æ t Oslo kan likevel sjekke ut noen butikker... 6312770[/snapback] Hvor lenge har du venta? Venter enda på en som jeg bestilte 1. mai, og de svarer jo faen ikke på mail heller... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 www.krapyl.no - har hørt en del tvilsomme ting om denne butikken, men utvalget er ganske bra. 6313920[/snapback] Jeg har fått alt jeg har bestilt der og er veldig fornøyd :/ Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Har ikke handlet fra www.krapyl.no selv, men en kamerat bestilte en "jokke" t-skjorte der i april som han ikke har fått. Ser ut til at det er flere i denne tråden som har hatt negative erfaringer med denne nettbutikken. Kjedelig med useriøse aktører Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Har vært i Oslo nå! å kjøpte en bullet for my valentine t-skjorte på the body map! genial butikk å kjøpte en soulfly t-skjorte på festival sjappa Æ bestillte fra krapyl i begynnelsen av mai... har ikke fått det enda... sykt skuffanes... bestillte med oppkrav.... når æ bettalte med kort fikk jeg det med ei gang? :S Lenke til kommentar
TheHead Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Alternativt kan du tusle litt rundt på Karl Johan eller på Youngstorget, der er det alltid noen "jalla" boder som selger slikt Lenke til kommentar
............... Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Har vært i Oslo nå! 6327332[/snapback] Alternativt kan du tusle litt rundt på Karl Johan eller på Youngstorget, der er det alltid noen "jalla" boder som selger slikt 6332574[/snapback] Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Play.com har begynt å selge T-skjorter, ikkje det store utvalget så langt, men gratisk frakt og ein veldig sikker butikk å handle frå. Bestillte nylig denne Alice In Chains-skjorta sjølv Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Oooh... *vil ha* De sender jo enkeltvis og det er gratis frakt så det liker vi Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 ja, Play.no er fet.... bestillte en film der for lenge siden tror æ... no family guy greier family guy rocker btw... Lenke til kommentar
akarno Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Play.com har begynt å selge T-skjorter, ikkje det store utvalget så langt, men gratisk frakt og ein veldig sikker butikk å handle frå. Bestillte nylig denne Alice In Chains-skjorta sjølv http://images.play.com/covers/1006991x.jpg 6332625[/snapback] Syntes ikke utvalget var så gale jeg Relativt billig også, tror jeg må bestille noe herfra ^^ 75kr for t-skjorte :o, slår lett Bodymap som jeg kjøpte noe hos sist gang jeg var i Oslo Trivium <3 Endret 22. juni 2006 av Icluz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå