Gå til innhold

Ny bærbar med god batterikapasitet

J86

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er på jakt etter en bærbar datamaskin med god batterikapasitet, god ytelse, DVD-brenner og mulighet til å koble til trådløst nettverk. Batterikapasitet på 2 og 3 timer er litt lite.

Blir meget takknemmelig for forslag :)

Joachim

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg skal legge inn denne posten på speed-dial eller noe sånnt jeg as, for jeg skriver det samme hver eneste gang :p

MSI MegaBook s270 som du får kjøpt fra komplett.no :thumbup: Denne har jeg selv og er det beste kjøpet jeg noen gang har gjort. Kjøp med 8-cellers batteriet, så har du strøm i (min "rekord" pr dags dato) 4t 45 min. Det batteriet som følger med holder i ca 2t.

Lenke til kommentar

Dell i6400 har den klart beste batteritiden med sitt 9-cellers batteri. Min indikator sier ca 4 timer med full lysstyrke på skjermen, musikk i winamp med moderne dynamisk skin (høy CPU-bruk), ekstern harddisk som jobber for fullt, i tilllegg til surfing og nedlasting i Opera. Justerer jeg ned lysstyrken litt og skriver en rapport i Word, får jeg 5-6 timer eller over. Desidert best ytelse for pengene, og best utseende (subjektivt selvfølgelig) Jeg har natural leather snap-on cover.

Lenke til kommentar

Dell Inspiron I6400 og Latitude D820 er gode maskiner når det gjelder batterikapasitet.

Jeg har selv en D820 de gangene jeg har kjørt den på batteri har det holdt til i underkant av 5 timer med 9 cellers batteri. Dette er noe lavere enn oppgitt i testene, men det har sikkert en sammenheng med min bruk av maskinen, jeg dimmer feks. ikke ned skjermen for å tyne mer strøm ut av batteriet.

I D820 har man også mulighet for å ta DVDbrenneren ut av mediabay og sette inn ett ekstra 6cellers batteri for å forlenge batteritiden, noe som skulle gi drøye tre timer ekstra vil jeg tro...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...