Gå til innhold

Spørsmål angående xp product key

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har Windows XP Pro X64 OEM som jeg ikke bruker.

Hvis jeg skal selge denne kan jeg selge med Product key som følger med eller må vedkommende ta kontakt med microsoft for å få ny-egen product key?

6311666[/snapback]

Ehm...? Det er vel en trial-versjon du har lastet ned og som er gratis for alle? Selge den?

CD-key'en du har kan hvertfall brukes.

Lenke til kommentar

Er den aktivert sliter du litt, da dette er en OEM lisens vil Microsoft ikke godta at den brukes på andre hovedkort, og langt mindre av andre personer. Det går fint an å gjøre det, men om MS skulle oppdage det(i utgangspunktet lite sannsynlig) vil den være ubrukelig.

Og dersom du har registrert den også(med navn osv) er sannsynligheten langt større for at Microsoft skulle oppdage det. Etter x antall reinstallasjoner blir man bedt om å ringe MS hvorpå kundebehandler spør om navn osv. Da må man svare det som opprinnelig ble registrert, eller så oppdager de det :)

Lenke til kommentar
Og dersom du har registrert den også(med navn osv) er sannsynligheten langt større for at Microsoft skulle oppdage det. Etter x antall reinstallasjoner blir man bedt om å ringe MS hvorpå kundebehandler spør om navn osv. Da må man svare det som opprinnelig ble registrert, eller så oppdager de det 

Jeg har aldri gitt ut navn når jeg har ringt inn til microsoft eller når jeg har aktivert xp eller xp x64..kun aktivert ikke registrert med navn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...