giggs11 Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 I går ble DVI ledningen til mitt Nvidia 6800 nappet ut ved et uhell mens maskinen sto på, normalt ikke et problem men: Nå har jeg skjermbilde kun til Windows skal svitsje til desktop, da blir bildet bare svart og skjermen skrur seg av(virker som den går i 'safe mode'). Ingen av pinnene i DVI kabelen er røket, prøvde også å kjøre vga kabel med overgang til DVI uten hell. Har skjermkortet rett og slett tatt kvelden tror dere ? Setter stor pris på forslag til hva som kan ha gått galt. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Hvis dette problemet kom umiddelbart etter det som skjedde, foreslår jeg deg å reinstalere drivere (doh, verdt et forsøk). Hvis dette ikke funker, prøv formatering, hvis problemet fortsatt er der, tror jeg nok det har tatt kvelden ja! Lenke til kommentar
giggs11 Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 Takk for tipset. Prøver det du nevner først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå