Crax Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Hei er det noen som vet hva slags hovedkort det er i acer t160? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 "hva slags"... mener du produsenten, hvilken socket det er eller noe annet? (link til produktet er alltid en fordel) Lenke til kommentar
Jolt Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Som sagt: Hva slags? Det er et Micro-ATX med nVidia nForce4 brikkesett. Det har støtte for PCIe. Minne buffer på 4GB. Integrert lydkort (7.1). Produsent kan jeg ikke si deg akkurat nå, men kan jo ikke se bort ifra at det er et egendefinert kort laget speisielt for Acer. Uansett så vil et mATX kort med støtte for PCIe være veldig lett å finne ut av, men det kan vel enten du eller noen andre gjøre siden jeg først kom så langt. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Hei og velkommen til forumet! Jeg anbefaler at du laster ned CPU-Z, så får du vite hvilket hovedkort, hvilken type, hvliket brikkesett osv. som er i pcen. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Everest er også et brukbart programm, for mye mer ut av det en av cpu-z Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå