TheIlluminated Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Snart drar jeg på lan og jeg håper at dere kan hjelpe meg så fort så mulig. Jeg hadde innstallert Dx8.1 og så kom warcraft og sa at den fant ikke det, så jeg reinnstallerte det. Går bra i alle spill som ikke krever Dx8.1, men når jeg skal ta direct3d testene så går det utrolig fort i 7.0 testen og når den skal teste 8.0 så går det ikke, kommer opp feilmelding. Jeg har de siste Via driverne osv. Er det mulig å få avinnstallert driverne? Jeg har nettopp innstallert beta 9.1 driverne, og da ble det mer tull, finns det noe Direct X killer eller noe? Hjelp! :sad: System: Win2K Pro med SP3 XP1600+, 512 DDR, Soyo SYKT333 GF 4 ti4600 _________________ "All ting er artig, helt til det blir kjedelig" :wink: Har du noe av dette? [ Denne Melding var redigert av: Basus på 2002-10-11 16:26 ] Lenke til kommentar
Endre Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Vet det finnes et program for å avinnstallere directx... Prøv på http://www.download.com . Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Hvis du kjører dxdiag (Start > Kjør, "dxdiag"), kan du få opp en liste over alle filene som er assosiert med DirectX, samt. eventuelle problemer med disse. Der kan du kanskje se hva som er galt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå