Celusion Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 heihei! min far har en gammel laptop, jeg har installart system mechanic 6 på den og cc-cleaner og ad-aware! han har vel norton antivitus tror jeg! når jeg scannet hans pc igår med ad-aware, fant den 180 forskjellige spyware, og dette er jo ikke normalt. her er navnet på 2 den fant, jeg hadde faktisk problemer med å fjerne den ene. ERROR SAFE ZANGO zango legger seg inn hele tiden, og det blir vanskeligere å få det vekk for hver gang, vet noen hvordan jeg fjernet dette? og hva er error safe? tusen takk for hjelp Lenke til kommentar
berxter Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Errorsafe er kjent; skal kunne fjernes med Ewido kjørt i safe mode. Det er gjerne mer, så følgende fremgangsmåte anbefales: Last ned, installer og oppdater Ewido slik Vent med å kjøre. Last ned Hijackthis og unzip enten til en egen folder eller direkte til c:\. Vent med denne også. Plukk ned SpyBot, installer og oppdater, vente litt. Restart maskina i safe mode (f8 under oppstart), kjør Ewido og Spybot. La dem fikse alt de vil. Reboot normalt, kjør HijackThis (søren, finner ikke linken til stealthys guide..); do a scan and save a logfile. Denne loggen limer du inn i neste post. Bernt K Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 tusen takk jeg skal gjøre dette og gi beskjed senere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå