Solefald Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 syns det er bra eg, tvinge folk over på nyere utstyr..kan ikkje sitte å lure på windows 98. sjølv om ikkje alle som har behov for bedre. men syns det er bedre å bruke resurser på støtte og utvikling til nyere OS, en å støtte et OS et fåtall bruker enda, og det minsker kver dag, for dei pc'ene med windows 98, begynner å bli gamle og ryker. og dei som bruker windows 98 enda, er generelt så lite interessert i data at dem kjøper ferdig pc'er med windows XP\2000 ferdig installert Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 syns det er bra eg, tvinge folk over på nyere utstyr..kan ikkje sitte å lure på windows 98. sjølv om ikkje alle som har behov for bedre. men syns det er bedre å bruke resurser på støtte og utvikling til nyere OS, en å støtte et OS et fåtall bruker enda, og det minsker kver dag, for dei pc'ene med windows 98, begynner å bli gamle og ryker. og dei som bruker windows 98 enda, er generelt så lite interessert i data at dem kjøper ferdig pc'er med windows XP\2000 ferdig installert 6319400[/snapback] Jeg er ikke for å tvinge folk, men eller så er det vel cirka den samme konklusjonen som mange kom til tidligere i diskusjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå