Gå til innhold

Windows 98 uten Firefox?

Anbefalte innlegg

syns det er bra eg, tvinge folk over på nyere utstyr..kan ikkje sitte å lure på windows 98. sjølv om ikkje alle som har behov for bedre. men syns det er bedre å bruke resurser på støtte og utvikling til nyere OS, en å støtte et OS et fåtall bruker enda, og det minsker kver dag, for dei pc'ene med windows 98, begynner å bli gamle og ryker. og dei som bruker windows 98 enda, er generelt så lite interessert i data at dem kjøper ferdig pc'er med windows XP\2000 ferdig installert

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
syns det er bra eg, tvinge folk over på nyere utstyr..kan ikkje sitte å lure på windows 98. sjølv om ikkje alle som har behov for bedre. men syns det er bedre å bruke resurser på støtte og utvikling til nyere OS, en å støtte et OS et fåtall bruker enda, og det minsker kver dag, for dei pc'ene med windows 98, begynner å bli gamle og ryker. og dei som bruker windows 98 enda, er generelt så lite interessert i data at dem kjøper ferdig pc'er med windows XP\2000 ferdig installert

6319400[/snapback]

Jeg er ikke for å tvinge folk, men eller så er det vel cirka den samme konklusjonen som mange kom til tidligere i diskusjonen.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...