Neptune Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Hei! Lurer på koss'n OS jeg skal bruke, Maskina skal brukes mest som en fil server. Tenkte Linux kanskje, er en avansert windows bruker. Kanskje noen har noen forslag? :smile: Takk på forhånd. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 hvis du skal ha mindre enn 10 connections så funker win2k bra :wink: hvis du skal ha mer enn 10 connections må du ha server varianten, det blir dyrt, og linux skalerer bedre, så da er jo det bra til den bruken. linux er seff mer pes å sette opp :smile: Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Kjørte først ClarkConnect stand-alone. Oppe å gikk på 15 min, og funka utmerket (RH 7.2) Siden jeg ble mobba for det kjører jeg nå Debian m Samba og webmin. Det er ganske vanskelig. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Burde nok basere deg på NT-teknologi, dvs. enten w2k eller winNT. Men hvis du har peiling på Linux setter du opp en Samba-Server. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå