Gå til innhold

Owned by Klamydia

Icywiz

Anbefalte innlegg

Dette var litt morsomt..

Ei vennine av meg fikk nylig vite at hu hadde klamydia. Hun fikk samtidig beskjed av legen å informere dem som hun hadde hatt seg en omgang med i det siste :innocent:

Dette endte med at hun sendte en sms til en person hun hadde hatt one night stand med for en stund tilbake siden. Tingen er bare, at det var ikke han som leste meldingen, men dama! :!: (Vennina mi visste ikke at han hadde dame :p )

Dama ringte opp til vennina mi og klikka mentalt på hu. :ermm:. Hehe, klamydia er nok farligere enn man tror :!:

Endret av Icywiz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han karen som meldinga var ment til er sannsynligvis dengt ihjel av hu kjerringa nå. Hvis ikke synes jeg synd på han hvis han både har klamydia og mildt sagt litt småsur kjæreste, for ikke å snakke om hvis HUN også er smitta...

Lenke til kommentar

*Slettet grunnet grovt innhold, mulig personhets og at jeg sikkert får en warn hvis dette blir stående*

Bottom line => Ingen liker løse jenter. :mad::mad:

Jeg håper også at denne "dama" gjør det slutt å at han får som fortjent.

Samt at denne løse jenta, får seg en lærepenge.

Håper den typen hun faktisk tror er den "rette" ligger med mora hennes eller beste veninna. :roll: Skal vi se hva hun syns.

Hater sånne jenter...

Endret av chills
Lenke til kommentar
Han karen som meldinga var ment til er sannsynligvis dengt ihjel av hu kjerringa nå. Hvis ikke synes jeg synd på han hvis han både har klamydia og mildt sagt litt småsur kjæreste, for ikke å snakke om hvis HUN også er smitta...

6311249[/snapback]

Han er nok smitta iallefall. Rettere sagt er det vel han som smitta hu vennina mi :p

Lenke til kommentar
*Slettet grunnet grovt innhold, mulig personhets og at jeg sikkert får en warn hvis dette blir stående*

Bottom line => Ingen liker løse jenter. :mad:  :mad:

6311252[/snapback]

Tbh tror jeg det er ganske mange jenter du ikke liker her i verden dersom du misliker dem kun pga de har hatt one night stand.

Synes nå for min del det er mye værre at han fyren har hatt one night stand enn vennina mi, som i det minste er singel....

Lenke til kommentar

Greit...

Med forbehold om at veninna de viste at han hadde kjæreste. Så mener jeg det jeg sa.

Hvis ikke greit nok...

Han typen kan forsovidt også ja... ¤%&¤#

Hvordan traff hun egentlig han?

For hun har nettopp ødelagt et forhold? Hva godt ligger det i det, undersøkelser viser at 3 av 4 menn sier ja til sex med fremmed kvinner selv om de mener de er i et godt forhold.

Jentene styrer dette hovedsaklig, derfor => løse jenter som bryter opp forhold.

Men så lenge hun ikke viste at han hadde type er jeg "med-på-greia". Morsomt.

Der i mot hvis hun viste det? :ermm:

Endret av chills
Lenke til kommentar
Står i første post.. hun visste ikke. Hun hadde til og med spurt han.. men neinei.. hehe.

Han fikk vel som fortjent, kan man si  :!:

6311262[/snapback]

Greit sorry... veninna de hva vel bare litt.. hehe ja :roll::D

Flott for henne da, surt for han.

Men hva faen... Trist iallefall.

Håper de ikke hadde noe veldig seriøst på gang.

Lenke til kommentar
Jaja, shit happends. Kjiper'n med hun som fikk klamydia. Suppegjøken som var utro har jeg ikkeno til overs for. Han hadde nok nesten fortjent det. Litt mer kjipt var  det nok sikkert for dama hans da.. (evt. x'n etter denne episoden)

6311290[/snapback]

Hehe, dama til han fyren ble sikkert bare forbanna pga. at det er sjangs for at hun og er smittet. Regner med at de også har hatt sex etter dette. :p

Lenke til kommentar
For hun har nettopp ødelagt et forhold?

6311260[/snapback]

Med mindre hun voldtok mannen er dette snakk om tilbud og etterspursel. Det er han som vet at han er i et forhold som må ta ansvar og si nei, eller risikere å møte konsekvensene siden.

Lenke til kommentar
For hun har nettopp ødelagt et forhold? Hva godt ligger det i det, undersøkelser viser at 3 av 4 menn sier ja til sex med fremmed kvinner selv om de mener de er i et godt forhold.

Jentene styrer dette hovedsaklig, derfor => løse jenter som bryter opp forhold.

6311260[/snapback]

Dette var litt av en logikk. Skal menn ikke ta ansvar for sin utroskap fordi de er mer tilbøyelige til å være det? De har, trass i all statistikk, fortsatt et valg når dama står der. Trådstarter presiserer jo at dama ikke visste at fyren hadde type, og da er det vel strengt tatt utelukkende hans egen feil ...

Lenke til kommentar

Bottom line => Ingen liker løse jenter. :mad:  :mad:

Samt at denne løse jenta, får seg en lærepenge.

Håper den typen hun faktisk tror er den "rette" ligger med mora hennes eller beste veninna.  :roll: Skal vi se hva hun syns.

Hater sånne jenter...

6311252[/snapback]

Har vel absolutt ingen ting med løs å gjøre...Man kan jo ha klamydia LENGE før man merker det...

usakelig!

Lenke til kommentar
Jaja, shit happends. Kjiper'n med hun som fikk klamydia. Suppegjøken som var utro har jeg ikkeno til overs for. Han hadde nok nesten fortjent det. Litt mer kjipt var  det nok sikkert for dama hans da.. (evt. x'n etter denne episoden)

6311290[/snapback]

Nå veit ikke jeg i hvilken situasjon han var i når han var utro.

Jeg har blitt lurt i seng et par ganger. Har bare hatt dame en av gangene...

Men de gangene har jeg vert så drita at jeg ikke har skjønt å jeg har drivi på med, før jeg våkna om morran...

Og ho ene trur sikkert je er keen på ho, for ho klenger på me hver gang ho ser me...

Derfor skal jeg ikke drikke meg drita på sprit, når jeg ikke har noen som kan passe på meg, og at slike ting ikke skjer :p

Lenke til kommentar

En tøffing/taper i videregående lurte klassens nerd med ut på byen for å få seg dame. De kom begge to tilbake med klamydia, viste seg de hadde plukka opp ei hore og hatt seg med henne begge to. Og bom, så var det nedre området lilla og klødde som et h.... :D

Han satt og klødde seg på pungen helt åpenlyst, var helt klart kuuuult å ha

kjønnssykdom også.

Tenke seg å få klamydia etter sitt første ligg da..frister ikke så mye til gjentakelse da, tipper jeg.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Du var så full at du ikke vista hva du holdt på med... Jeg har blitt forsøkt lurt i samme situasjonen. "Problemet" mitt er at når jeg er så full.. Så er staken totalt ubrukelig... :p

6314714[/snapback]

Min kommer altid opp den :p

Spørs bare hvor lenge den vil da :p

Men det er også en sjangse for å våkne om morran, og du ligger naken ve sia ta ei du aldri har sett før :p

Lenke til kommentar

6311260[/snapback]

Dette blir vel off-topic, men jeg er uenig med deg. Jeg ser ikke et problem med at en jente finner seg en gutt hun er interessert i, og ligger med ham. Med mindre det er snakk om noe så usannsynlig som fysisk voldtekt, så er det utelukkende mannen som har ansvaret for å passe på at han ikke er utro. Hvis kjæresten min var utro mot meg, hadde jeg vært sur på henne, ikke fyren hun lå med. Han har tross alt ikke gjort noe annet enn det jeg gjør; nemlig å like kjæresten min. Jeg hadde ihvertfall ikke ringt opp fyren og skjelt ham ut, da han ikke har vært utro. Kjæresten min, derimot, ville jeg vært rimelig sur på.

Selvsagt en kjip situasjon for x-damen i trådstarters innlegg, men hun har ingen rett til å skjelle ut jenten som "fikk" klamydia av gutten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...