faaeri Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 HP har lansert fire nye kameraer i ulike prisklasser. Toppmodellen har 10 megapiksler og 3 tommers LCD-skjerm. Det har flere avanserte funksjoner som fokuserer på å gjøre det lett å få gode bilder. Les mer Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Trodde megapixel krigen var ferdig jeg... Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Den har roet seg, men det er fortsatt en del som spiller på megapixler da de ikke har så mye annet å komme med. Dette gjelder merker som ikke har produsert kameraer før den digitale tiden, feks HP og Casio. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 jeg er ganske kritisk til å kjøpe meg ett nytt digicam med så mange mpix.. innbiller meg at det blir mere støy / dårligere bildekvalitet som dere sier. bra at nye ixus 800 ikke gikk til 8-9 elns, men holdt seg på 6 mpix. for min del er det mere nok med 3-4 mpix, de bør heller konsentrere mere på bedre optikk og prossesering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg